Jump to content

Kammerpils/jugebord i Oslo-interesse?


neon77

Hvilken dag passer best?  

27 members have voted

  1. 1. Hvilken dag passer best?

    • Fredag 28 november
      17
    • Lørdag 29 november
      10


Recommended Posts

Er det bare jeg som begynner å bli øltørst her inne siden det ikke er noen tilsvarende tråd her? :wink:

 

Det nærmer seg jul & galskap med stormskritt, og hva er vel bedre medisin mot stress og gavehysteri enn å møte noen likesinnede over et par-tre-fjorten kalde og noen mer eller mindre troverdige røverhistorier?

 

Har verken tenkt på tid eller sted, jeg har da tross alt tatt ansvar og startet denne tråden :mrgreen: Men alle forslag mottas med takk! (siste helgen i nov. kan jo være et utgangspunkt?) Sist vi hadde noe her i Oslo var vel SL-pils 1 des på Dubliners i fjor, da var det vel Ølbjørn her inne som var primus motor? Jeg trivdes ihvertfall godt der, og har ikke noe imot å dra på samme/tilsvarende sted igjen.

 

Er det noe stemning for dette, eller må jeg sitte alene og fortelle nye historier til meg selv en kveld 3 uker fram i tid? :mrgreen:

 

 

Edit: Da har jeg lagt inn stemmevalg på to dager i slutten av november. Denne lar jeg gå til over helga, så tar jeg kontakt med Dubliners for å sjekke muligheten for å reservere bord for den dagen som får flest stemmer.

 

Edit2: Pokker, ser ut som det blir jeg som kjører regien på dette likevel, og DET var jo ikke planlagt :mrgreen:

 

 

Edit3: Dato er satt til fredag 28 nov, tid 1800, sted The Dubliner.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Bra tiltak. Om det viser seg å passe kommer jeg gjerne innom.

(det er en viss mulighet for at det kræsjer med no jakt men vi får se..)

Husk at om det blir noe må noen reservere plasser, og fortrinnsvis så langt vekk fra musikken som mulig. En og annen "dævvhørt" vil sikkert være med å juge. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Høres digg ut!

Men jeg ukependler til Oslo, og er i Kristianby den helgen.

Men kos dekk kara!

Ølbjørn

 

EDIT: Hmmm, med mindre hukommelsen spiller meg et puss dro den godeste Neon77 på storviltjakt på kvelden etter den omtalte jugepilsen i fjor, og fikk full klaff på rype... Kanskje derfor du vil tilbake til samme jaktmark, min gode mann? :D

Link to comment
Share on other sites

Skaubjønn, du har tydeligvis like god hukommelse som den elefanten i avataren din 8)

Og bare for å oppklare litt her, jeg dro så aldeles ikke på STORVILTjakt! Det var faktisk en liten gaselle :mrgreen: Har da "jaktet" i såpass mange år at jeg både har lært meg om rett postering, lokkerop, bekledning og annet som trengs for å lykkes :wink:

Men slapp helt av, jeg kommer nok aldri til å legge ut video her fra "4 gaseller på 19 sekunder" :mrgreen:

 

 

Det var da dumt at sjefs-røvere som Ølbjørn, Høggern med flere ikke har mulighet... Men det betyr jo bare at vi må fylle opp med andre! Så kom igjen, folkens, sett av tid i kalenderen! :D

Link to comment
Share on other sites

Skaubjønn, du har tydeligvis like god hukommelse som den elefanten i avataren din 8)

Og bare for å oppklare litt her, jeg dro så aldeles ikke på STORVILTjakt! Det var faktisk en liten gaselle :mrgreen: Har da "jaktet" i såpass mange år at jeg både har lært meg om rett postering, lokkerop, bekledning og annet som trengs for å lykkes :wink:

Men slapp helt av, jeg kommer nok aldri til å legge ut video her fra "4 gaseller på 19 sekunder" :mrgreen:

 

 

Det var da dumt at sjefs-røvere som Ølbjørn, Høggern med flere ikke har mulighet... Men det betyr jo bare at vi må fylle opp med andre! Så kom igjen, folkens, sett av tid i kalenderen! :D

 

:D LMAO :D "4 gaseller på 19 sekunder" video!!! Synes jeg ser kommentarene: Det der var uetisk, ble jo bomskudd på kalven jo,... må jo få godt skudd på den første før man begynner på neste ellers er det jo uetisk... helvete, hvorfor kommer de aldri 4 samlet til min post?... han har visst øvet mye ... han har visst kun nedlagt 5 før ... jeg er 22 år og har satt på siden jeg var 21, så jeg vet hva det dreier seg om!... hun ene der ravet jo bare rundt, burde ha gitt henne en til... du vet aldri om de plutselig reiser seg igjen, gjelder å holde på til de ligger stille... Om du er i tvil om de har fått nok gjelder det å trykke munningen inn på øyet.. :shock:

Tenker jeg skal slutte her :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte på fredag likevel. Måtte noe på lørdagen...

 

Ang. andre steder å være er min erfaring at de fleste steder i Oslo by er relativt støyete på både fredags- og lørdagskveld, i hvertfall hvis man velger en Pub alà Dubliner. En mulighet kan jo være at vi bestiller bord på en ikke altfor dyr restaurant og sitter der? Ellers får vi holde ut med folk, irsk folkemusikk og Guiness! :mrgreen:

 

Håper vi kan få til dette!

Link to comment
Share on other sites

Fredag er nok mest aktuell for min del, men stiller jo uansett, flertallet bestemmer :D

 

Du har rett i at de fleste steder oppnår et relativt høyt støynivå i helga. Men EN ting er sikkert, vi ender IKKE opp på Peppes eller Burger King :mrgreen:

 

2 etasje på Hard Rock Cafe kunne kanskje vært en tanke? Mulighet for både mat og drikke.

Hva sier folket?

Link to comment
Share on other sites

*bumpetibump*

 

Av de 708 som har vært innom denne tråden så langt, har 21 avgitt stemme.

Så langt er det nesten 50/50, noe som burde bety at ca 10 møter opp på en av dagene.

Jeg regner med, og håper, at dette tallet øker dramatisk jo mer det nærmer seg :)

 

Asylet var ikke et dumt forslag nei. Har vel vært der en gang eller to selv, og det har virket helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Asylet så jo ut som et bra sted.....ikke vært der jeg, men ut ifra nettsiden så ser det bra ut.

 

Jeg har stemt for fredag og fått innvilget permisjon fredagskveld fra heimen.....så krysser fingre :D

 

Ikke vært på kammerpils eller lignende før så det blir artig....

 

SKriver litt her også for å få den opp i trådhaugen igjen :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Fankern.

Jeg var lyn(sje)klar og stemte for freddan, men så kom det årvisse rakfisklaget med elgjakt attåt den samme dagen. Det betyr nok at jeg ikke er tilsnakkendes på laurdan heller.

 

Får heller ta sats hvis det dras igang en tilsvarende happening etter jaktsesongen, dvs. en gang etter den første uka i februar.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått sjekket litt i dag..

Asylet er fullbooket fredagen. Sjekket også Røde Mølle, og det samme gjelder for de.

Asylet hadde derimot plass lørdag, så jeg får bruke morgendagen på å ta en avgjørelse. Det er jo uten tvil fredag som passer best for de fleste, så er det flere som har forslag til sted å være så er dette tiden for å rope ut..

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg booket oss inn på The Dubliner fredag 28.11 kl 1800.

 

Siden de to andre alternativene (se forrige post) gikk ut, får vi bite tenna (ørene?) sammen og tåle litt musikk. Støynivået øker vel proposjonalt med tid på døgnet, antall mennesker og inntak av alkohol, så jeg vil jo tro at de første timene blir temmelig rolige..

 

Da håper jeg at så mange som mulig tar turen innom for å juge litt over et par pils, og diskutere prosjekter og kreasjoner i det vide og brede :D

 

PS: De har matservering for de som kunne tenke seg noe fast føde også http://www.dubliner.no/Site/menu.html

 

PPS: Og les gjerne gjennom denne tråden før dere møter opp :mrgreen:http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=28&t=11290&p=115571#p115571

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...