Jump to content

Hw 97K Links


Rambol72

Recommended Posts

Hei. 

Har lyst til å bli en bedre rifleskytter og har hørt det kan være greit å øve med luftgevær. Har en cz452 som jeg godt kunne ha øvd med, men synes det blir litt voldsomt å øve med denne midt i Oslo, kunne ha dratt på diverse baner men det er litt enklere å stikke ned i garasjen dersom det holder med 6-7 meter med "bane". Skyter links og kunne tenke meg ovennevnte rifle i links, noen som vet om det lar seg gjøre? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det er en meget bra luftrifle, men den er litt kraftig og bråker litt. Om du bare skal skyte på blink på kort hold, eller for den saks skyld blant folk e.l.

hadde jeg kjøpt med Svensk fjær (under 200m/s) Eller kjøpt et UK fjær sett CA 250-260m/s. Dette er forsåvidt mer enn nok for å skyte presist opp

til 50m også. Du får også tak i lyd demper til våpenet også og det hjelper mye, Det vil forsåvidt endre balansen noe og derfor ville jeg da ha boret

et hull i bak kanten av kolben å lagt inn noen skutte blypotter for å re-balansere det.

Kolben fungerer fint til både høyre og venstre skyttere.

Et men er det at du må bruke kikkertsikte etter som det ikke er noen generell måte å feste noe fremsikte på det.

 

Edited by dumle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...