Jump to content

Puma og bobcat jakt i Idaho


Aron1

Recommended Posts

Har lenge ønsket å jakte puma og bobcat. Etter ein masse googling på internet og ein del telefonsamtaler og enda fleire emailer, bestemte eg meg for å booke pumajakt hos Larry Hatter som er outfitter I Idaho og har firmaet LHHunting.com

Kan ikkje sei eg angrer på det :smile:

 

Den 6 januar reiste eg fra Norge, via Schiphol til Seattle. Der var det noen timer venting før ferden gjekk videre til Lewiston I Idaho. Ankom Idaho kl 19:30 lokal tid. Larry møtte meg på flyplassen og vi for rett til campen/hytten, som låg ein god times kjøring fra flyplassen.

Ein må tidlig opp dersom ein vil jakte puma. Vi stod opp kl 5, åt litt frukost og for avgårde. Hadde ein liten times kjøring før vi var i jaktområde.

Det var mykje snø, så det gjekk ikkje an å bruke bil for å leite etter spor. Vi matte brukte ATV med belter.

 

24_3_%28Small%29.JPG

 

Det var kaldt der borte, så vi måtte kle oss godt. Blir fort litt kjølig når ein er ute heile dagen fra kl 7 til 15 på leit etter spor og temperature er nede i minus 26 grader celcius.....

 

116_%28Small%29.JPG

 

Veret dei første dagene var fint, men kaldt. Hadde nysnø og gode sporingsforhold.

 

26_%28Small%29.JPG

 

Det er dette vi leita etter, ferskt pumaspor. Og dette var eit store eit og :-)

 

Puma_spor_%28Small%29.JPG

 

Da var det bare til å sette hundene på sporet.

 

76_%28Small%29.JPG

 

Så mens hundene fulgte sporet, hørte vi på losen mens vi fulgte hundene på GPsen. Etter ca 30 minutt såg det ut på GPsen som dei hadde fått pumaen opp i eit tre. Vi hadde i mellomtiden flyttet oss så nærmt hundene som vi kunne med ATVen. Det var nemmelig meir enn nok snø, så det var tungt å gå opp til treet.

 

30_%28Small%29.JPG

Følger med på GPSen

 

78_%28Small%29.JPG

 

Da var det bare til å ta med seg geværet (og kameraene) og begi seg avgårde. Sjølv om det ikkje var så veldig langt å gå før vi nådde fram til treet, så var det tungt å gå. Brukte vel 30 minutter før vi var framme til hundene.

 

32_%28Small%29.JPG

Lokaliserer pumaen i treet.

 

Det var ein stor puma vi hadde funnet.

Ein har som regel god tid når ein først når fram til treet.

Pumaen forholdt seg rolig, så eg tok noen bilder før eg gjorde meg klar til å skyte han.

 

38_%28Small%29.JPG

 

37_%28Small%29.jpg

 

39_6_%28Small%29.jpg

Klar for å skyte.

 

Holdet var lengre enn normalt når ein jakter puma. Avstanden var vel ca 40 meter, så guiden var bekymret for om eg klarte å få inn eit godt skudd. Han var redd for å få ein skadd puma ned til hundene. Han sa at mange vart så opprørt/nervøs når dei såg "katten" i treet at dei ofte skaut eit dårlig skudd. Men eg var forbausende rolig. Hadde faktisk venta att pulsen skulle ha vært høgere.

Lurte litt da eg fekk klikk på første skuddet (lånt våpen, da eg ikkje var sikker på kor lett det var å få med seg våpen inn i USA). Men det var bare til å ta ladegrep og prøve ein gang til. Guiden var meir nervøs enn eg var.

Pumaen gjekk ned i smellet, så da var guiden fornøyd (og det var sjølvsagt eg og).

 

40_%28Small%29.JPG

 

54_%28Small%29.JPG

Ein fornøyd jeger med ein stor puma. Skallen målte 14 3/4 tommer (opplysning til dei som veit kva det vil sei)

 

Med pumaen i boks, fortsatte vi å jakte på bobcat.

Fant eit ferskt spor og satte hundene på sporet.

Bobcat er ikkje noe storet dyr, og trærne var store, så det var ein liten utfordring å finne bobcaten i treet.

Men når vi først hadde lokalisert den i treet, så var den lett å sjå.

 

80_%28Small%29.JPG

 

No var guiden roligere. Han hadde sett meg skyte, samt at bobcatten ikkje er ein trussel mot hundene sjølv om ein skulle få eit dårlig skudd.

Brukte kal 22 (lange hylser) på bobcatten for ikkje å ødelegge skinnet.

 

85_%28Small%29.JPG

 

Vi hadde noen dager der temperature steig til like under null grader. Og med stigende temperature, kom det snø, ein god del med snø. Så eg skjønte kvifor dei alltid hadde med seg motorsag når vi var ute å kjørte. Vart ein del tre som måtte ryddes desse dagene for at vi skulle kunne passere

 

101_%28Small%29.JPG

 

102_%28Small%29.JPG

 

Vi prøvde også på å jakte ulv. Såg og ulv, men på lang avstand. Og pga all snøen, så hadde vi ikkje mulighet til å komme nærmt nok for å kunne skyte.

Såg og ferske ulvespor

 

165_%28Small%29.JPG

 

Såg og dyr som ulven hadde felt og ete.

 

125_%28Small%29.JPG

 

På eit av dyrene som ulven hadde felt, såg vi ein bobcat. Men dyret var utpå elveisen. Vi var ikkje sikker på om isen var trygg alle plasser,

så vi lot være å skyte den bobcatten. Hadde mest sansynlig ikkje klart å hentet den. Nøyde oss derfor med å ta bilder og film av den.

 

123_%28Small%29.JPG

 

Såg og ein coyote på vei ut til jaktområdet. Den gjekk uheldigvis på "privat land". Dermed kunne vi ikkje ta den.

 

147_%28Small%29.JPG

 

Hadde ein kjempetur. Pumajakt er veldig spennende jakt. Det å finne eit ferskt spor og høre hundene lose oppi skogen, var stort.

Ser fram til å få heim begge dyrene om eit års tid

 

 

Her er ein film fra turen:

 

 

 

 

Ellers er USA eit merkelig land når det gjelder våpen og våpensalg.

Ein kan kjøpe våpen over disk i mange forskjellige forretninger.

Her er bilde fra ein bensisnstasjon vi var innom på veien. Den solgte bensin, men ein kunne og få kjøpe våpen og jaktlisenser....

Men lyddemper kan dei ikkje kjøpe eller bruke uten spesialløyve...... Dei var misunnelig på oss nordmenn der :smile:

 

128_%28Small%29.JPG

 

White Tail hjort er tøffe dyr. Såg ein som hadde gått igjennom isen. Den svømte over elven og for opp på andre siden. Såg ikkje ut som om det plagde den noe særlig, men eg vil tippe det var litt kaldt. Var -20 grader den dagen...

 

105_%28Small%29.JPG

 

Ein av mange flokker med elk som vi såg

168_%28Small%29.JPG

 

Nydelig landskap. Her ser vi ut over prærien fra tettstedet Grangeville

146_%28Small%29.JPG

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for at du deler med oss, det så ut som en fin tur! :-)

 

Hvor mange dager var du over, og organiserte du det kun via en lokal outfitter? Jeg var en del turer til Idaho ifm jobb for mange år siden og syntes landskapet var helt utrolig, fra flat ørken til høye fjell og ville elver. Det hadde fristet veldig å dra tilbake for å jakte en gang. :-)

Link to comment
Share on other sites

Hallo

 

Hadde ein kjempetur. Men ein er vel som oftest fornøyd når ein får dei to dyrene ein skal jakte. Spesielt når ein skal jakte puma :-)

Men ja, eg var godt fornøyd med turen. Alt var ok, så eg kan ikkje klage.

 

Snakka med outfitteren 14 dager etter at eg hadde vært der. Eg visste han skulle ha inn ein jeger i dei tidene. Eg spurte korleis det hadde gått. Han hadde skutt ein puma og ein bobcat første dagen han jakta :-) Tyder vel på at det er eit område med bra med puma.

 

Eg jakta i 7 dager. Normalt jakta dei bare i 5 dager. Larry (outfitteren) sa ein trengte normalt ikkje meir enn 5 dager for å få puma. Men eg ville ha 7 dager jakt når eg først skulle over. Kjekt å være noen dager på jakt når ein først er over. Og så ville eg prøve å få ein ulv. Det lyktes eg ikkje med, men ulven er ikkje lett å få.

Får kanskje prøve meg på ein rein ulvejakt ved ein seinere anledning. Noen som veit om ein god ulvejakt meg nær 100% sjangse for felling?

 

Prisen finn ein på outfitteren si side: lhhunting.com

 

Her er prisene:

Mountain Lion Hunt 5 Day – $4500

Mountain Lion Hunt 6 Day – $5400

Mountain Lion Hunt 7 Day – $6300

 

Kjem litt tillegg dersom ein vil jakte bobcat og ulv.

 

Eg skal få pumaen og bobcatten utstoppa ja, Life Size Mounts

 

Tar ca eit år før eg får den heim :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange dager var du over, og organiserte du det kun via en lokal outfitter?

 

Jaktet i 7 heile dager. Sjølve turen var på 10 dager (avreise og ankomst norge)

Eg organiserte alt sjølv. Meiner med det at eg sendte emailer og tok kontakt med outfittere I USA og ordnet alt sjølv uten å bruke Norske eller andre jaktperatører.

Kan kanskje være eit sjangsespill, men eg fant ikkje noen interesange turer blant dei norske tilbyderene. Så da var det bare til å begynne å undersøke sjølv

 

Hadde kontakt med Enjoy hunting for 2 år siden, men den outfitteren dei brukte I Idaho, hadde bare ca 50 % fellings sjangse på puma. Og det var eg ikkje så fornøyd/imponert over

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...