Jump to content

SSK inviterer til PRS stevne 21/5-2017.


TRG-22

Recommended Posts

15ymwk.jpg

 

SSK arrangerer PRS stevne 21/5-2017 på Abusland i Evje og Hornes kommune.

 

Oppmøte kl. 10:00.

 

Startkontingent på kr. 250,- for PRS. Startkontigenten må være registrert innbetalt til SBSK konto: 9480.11.14657 før 1/5-2017.

 

VIKTIG INFO!

Innbetaling må merkes med: FULLT NAVN, ”Nickname” og ”PRS 21.05.17’’.

 

Forhåndspåmelding sendes til:

styret@sorlandetsbenkskytterklubb.no eller påmelding i denne tråden. Husk da å oppgi fullt navn hvis du melder deg på i tråden.

 

Påmeldingsfrist & betalingsfrist er 1/5-2017.

 

Forhåndspåmeldingen må inneholde:

 

• Navn

• Klubb

• Våpenklasse

• Kaliber ( Max. .300 kaliber )

• Rekylbrems

 

 

Myra ligger på veien mot Sveindal fra Hornnes, ca 10 km fra Rv9, et stykke før Bjørnekroa.

http://www.norgeibilder.no/?x=70966&y=6 ... &planned=0

Lat: 58º 30' 55.950''

Lon: 7º 38' 14.959"

 

Når dere kommer kjørende Rv.9 sørfra så vil dere se et skilt til Tonstad, ta av inn til første vei venstre side etter skiltet. Etter ca. 1km så deler veien seg i 2 retninger. Følg skiltene videre til Tonstad.

Kjør så videre ca. 1 mil, når dere begynner nedstigningen, så er det en langsgående parkplass på venstre side på ei rett strekke, kjør så inn her.

Så kommer det en bom i en grusbakke, kjør forbi denne og følg veien inn. Veien her deler seg også i 2, kjør da veien til venstre. Så følger dere veien til dere ser oss nede på ei myr.

Vi kommer til å sette opp noen skilt på veien inn for å hjelpe dere.

 

Overnatting må den enkelte ordne med selv. Nærmeste overnatting er Kilefjorden camping.

Kilefjorden camping er den plassen de fleste velger hvis de trenger overnatting.

 

 

Program.

Avstander er min.50 meter og maks 600 meter. Avstander vil bli opplyst på stevne

Mål er 30x30, eller mindre, stålplater og papp

Antall skudd : 50-80 stk

Antall baner: 4-6 stk

 

Regelverk :

Vil bli tatt på banen.

 

 

Våpen.

 

Alle rifler med følgende begrensninger er tillat brukt.

 

f. Det er fri vekt på rifle komplett.

g. Fri forstørrelse på kikkert.

h. Fri Avtrekksvekt. OBS: avtrekk som er gjenstand for tilfeldig/ufrivillig avfyring er ikke tillat. Det er arrangørs ansvar å ta stikkprøver på dette.

i. Det er tillat med munningsbrems. (men må spesifiseres ved påmelding om det skal skytes med rifle påmontert denne type utstyr.

j. Det er tillatt med lyddemper

k. Minimum pipelengde skal til enhver tid være innenfor gjeldene norsk Våpenforskrift.

l. Avtrekkerbøyle/beskyttelse er påbudt.

p. VIKTIG: Øvre kaliberbegrensning er opp til og med kaliber.300 i maks 950M/S.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg skal være med, sannsynligvis Einar også, om vi lager Jr. klasse* - og det gjør vi ;) 6.5 og alt det der..

 

*Klasse for unger, koner, kjærester og slikt, folk som ikke kan skyte. Skyter samme program, på samme mål, på samme tider, men kun med tofot, og uten forflytning.

 

K

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Påmeldingsliste

 

1. Krister Engvoll/ SSK/ 6.5x55

2. Stanley Moen/ JSK/

3. Vetle Valsgård/SSK/ 308.Win

4. Magnus S Kristiansen/ 6.5x55

5. Ole Terje amundsen/ SSK/ 6.5x55

6. Evgenij Smirnov/ 308 Win

7. Elvis Kenjar/ ???

8. Ilya Kuklin/ SSK/ ??

9. Glenn Lind Andersen/ ???

10.

11.

12.

13.

14.

15.

 

 

Junior:

 

1. Einar Engvoll/ 6.5x55

Edited by TRG-22
Redigering av påmeldingsliste
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
10 minutter siden, M67 skrev:

Tør aldri å krangle med deg vet du. ;) Og som du sier, folk må klare å melde seg på om de har tenkt å skyte...

 

K

 

Hehe..... Ingen krangel her bare en poengtering.

 

Som du sier så er det enkelt å melde seg på i tide og tråden har ligget ute siden 6 januar. Skulle ikke være ukjent......

Link to comment
Share on other sites

Shit. Har meldt meg på men glemt å betale. Har tilogmed betalt for hytte på campingen. Elvis, ser ut som du får hytta alene, var 1 dag for sent ute med betaling, selv om ingen banker ville ta betalingen min den 29. April

Link to comment
Share on other sites

Egentlig er det for sent å melde seg på. Men vi har åpnet opp for å ta inn noen flere som ønsker å delta.

Når du er registrert, så er det 2 plasser igjen.

 

Forøvrig så er det mye manglende betalinger. >:( Dette skulle vært betalt 1/5-2017. Kan heller ikke se at det er transaksjoner på vei inn på kontoen heller.

Til de som har dårlig samvittighet, så betal inn stevne avgiften ASAP ZULU !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Synes nå Stage 2 burde vært tellende. Selvom bevegelsen i side uteble, så var jo det en prestasjon i seg selv å time skuddene og treffe ei plate som gikk fra 30x30 til 30x2 avhengig av vinden og treffene :)

Edited by glockss
Link to comment
Share on other sites

Problemet var at da de siste kom til den, så hang plata i ro, med kanten til. Vi kunne selvsagt ha skutt på den til den begynte å bevege seg, og brukt en 20 skudd på det ;) , men jeg føler at det var alt annet enn like forhold for folk på den stagen der. Det var jo også noen som fikk skyte på den mens den hang i begge festene. Det var også noen (min feil) som bare hadde skutt 6 skudd. 

I tillegg hadde noen tolket at man måtte skyte fra tripoden, mens noen skjøt liggende - igjen min feil. 

 

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjorde den geniale feilen at jeg skrudde en hel runde opp etter første stage.. Hadde 4 av 8 treff på stage 2 som mitt team begynte å skyte på (som ikke teller lenger), etter det var jeg ikke inne. Jeg tror det er feilregistrert at jeg hadde en treff på stage 4, mener bestemt at jeg ikke traff noe der. Skjøt altså jevnt og trutt over resten av stevnet. Dette er en helt unødvendig feil så lenge jeg bruker Vortex kikkertsikte med zero stop. Irriterende, men bare min egen feil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...