Jump to content

obs forsøk på å kjøpe våpen ulovlig på nett


blackhawk

Recommended Posts

For en tid tilbake ble jeg forsøkt svindlet av en som utga seg for å være børsemaker i et firma på Vestlandet, han ville kjøpe våpen og oppga bedriftens navn men adressen stemte ikke. Forsøkte å kontakte aktuelt firma for verifisering men fikk aldri kontakt og derfor ble det aldri noe av "handelen". Er der andre som har vært borti dette( venner og bekjente) så ta kontakt med politiet da dette er temmelig grovt og noen kan gå på slikt i et uomtenksomt øyeblikk. Tenkte dette var rette forum for å gi et obs selv om vi våpeneiere er temmelig flinke med å avkreve riktige papirer. Dette er ikke ment som diskusjonstema, kun info.

Link to comment
Share on other sites

har snakket med politiet og det er pr nå mange rapporter inne i saken, personen er tatt men var ikke noe hyggelig å bli forsøkt lurt. Men er gammel rev i markedet så jeg søkte opp firmaet som skulle ha denne " børsemakeren"( fikk aldri kontakt med firmaet som er reg og litt kjent), heller ikke registrert i bransjeregisteret som børsemaker. ville bare gi et OBS selv om de fleste våpeneiere er like striks ved salg som meg og følger reglene til punkt og prikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...