Jump to content

Liten pine med Astro 320


telejeger

Recommended Posts

Aloah. Sitter med en astro 320 fra en jaktkompis, den er endret i programrekkefølgen av en annen kompis av samme (som hevdet det var bedre tilpasset hans bruk...), slik at den gir andre bilder på skjermen enn det jeg er vant til. Jeg får derfor ikke endret den til "jegerbruk". Når jeg har skjermen i DOG og trykker MENY to ganger, får jeg ikke opp bildet med START NY JAKT etc., men derimot et bilde som viser AKTIV RUTE og DELE TRÅDLØST. Dato og tid øverst, som normalt, men ikke noe mer tekst. Uansett hvordan jeg trykker kommer jeg ikke til noe bilde som gir OPPSETT, VERKTØY e.l.

Jeg gikk til fabrikkinnstillinger, men da jeg trykket på denne, skjedde det ikke annet enn at den gikk tilbake til kart. Oppdaterte programvaren nå, men etter oppdatering var det akkurat det samme.

Hentet opp bruksanvisning, men her også opereres det hele tiden med endringer man må gjøre via VERKTØY osv., og det finner jeg jo ikke.

Kort og godt: Hva gjør jeg?????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...