Jump to content

Beste AR til dynamisk for 22k


Sku

Recommended Posts

tenkte jeg skulle forkorte ventetida til jeg kan kjøpe dynamisk rifle med å drømme om rifla jeg en vakker dag kan kjøpe. Hvis jeg har 22000 kr å bruke på rifla, er det da en Stag 3G som er best egna eller fins det bedre alternativ for den prisen? Skal sette på en Vortex Viper PST 1-4 jeg alerede har.

Link to comment
Share on other sites

Om det er 22k du vil bruke så er det nok ikke noen "bedre" alternativer der ut. Angrer egentlig litt på at jeg kjøpte komplett rifle da MYE av delene ble byttet ut raskt.

Til 22k så hadde jeg heller bygd meg en "franken" AR (vet ikke akkurat hvor mye det kommer på med dagens krone, men da får du det sånn du vil uten mye deler som bare ligger der..) enn å kjøpe ferdig. Hadde nok bare kjøpt JP CTR 02 fra hylla i butikken i dag.

 

Spør om å få prøve de som har i klubben sine og ta det derfra. Er som med pistol, alt passer ikke alle.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer jo ann på ambisjonsnivået ditt. Og om 22k er absolutt maks. Det kommer noe brukt innimellom, men ofte drømmer selgeren om fantasi summer.

 

Du gjør ikke feil med en stag, men jeg personlig har ikke sansen for å kjøpe noe komplett for så å bytte ut deler.

 

Om du leter litt rundt så får du bygd noe veldig bra til en ok penge.

 

Eller så knuser du sparegrisen og går for en CTR02 og er happy. JP er nok ganske overpriset, men de er jo bra. Jeg har både en CTR02 og flere egen bygde. Alt er like bra.

Det eneste som egentlig teller er et løp som samler og et bra avtrekk. Resten er ikke drit viktig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...