Jump to content

In bed with a hunter - Jodie March


Poacher

Recommended Posts

Før dere bare avfeier denne, så vil jeg bare si følgende:

Jeg ser på Jodie March som jeg vet egentlig ikke hva... Rosablogger type, anti hunting, nakenmodell, ei fjolle osv... Hvertfall ikke ei du presenterer for familien din ;)

 

Men i denne videoen har Jodie March og jeger Rachel Carrie en lang samtale, etter at de var på jakt i en episode (som jeg ikke har sett). Tenk på alle de anti jakt personene som har fulgt og følger Jodie March gjennom tykt&tynt ser nå at hun prøver å forstå, forklare og respekterer jegere & jakt? De snakker om jakt, culling, trofe, oppdrett egentlig det meste.

Hun (Jodie) når ut til en folkemengde som vi vanlige jegere bare kan drømme om å prøve på å få til å forstå jakt.

Rachel Carrie (jeger) syntes jeg gjør en meget god figur. Og jeg fikk litt respekt for Jodie March etter dette!

Ta å kikk en dag du har god tid (43min) å avse

 

 

Artikkel om showet til Jodie March:

http://www.dailystar.co.uk/showbiz-tv/hot-tv/543509/Jodie-Marsh-Goes-Hunting-meets-female-hunter-Rachel-Carrie

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger heller å avfeie hele dritten. Hva Jodie March mener om jakt interesserer meg langt nede på ryggen.

Det er her du tar feil etter min mening.

Fordi Jodie forsvarer jakt på slutten fordi hun forstår sammenhengen med beiteskader, holde viltstammen på et sunt nivå, ta ut riktig antall dyr ift området de er i osv.

Jeg ble positivt overrasket over henne. Og hun når ut til en mengde menneskesker som vi jegere aldri når frem til.

Link to comment
Share on other sites

Har også fått med meg noen programmer der JM har sett på ulike tema.

Virker som en reflektert dame som tørr å utfordre sine egn tro og overbevisning.

 

Hun har vel tidligere brukt mye tid og krefter innenfor en sjanger som lett medfører stigmatisering og hanskje grunnløse personlige karakeristikker...

 

Dette er jo først og fremst TV-underholdning, ikke akkurat Brennpunkt...

 

Med dette som bakteppe, synes jeg dama gjør en god "figur" - tog du an? ....... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...