Jump to content

Hjortepølser


solo

Recommended Posts

Hjortejakten nærmer seg og i år har jeg gått til innkjøp av ny kjøttkvern og pølsestapper (Bosh MFW68660). Er det noen som har forslag til gode oppskrifter på hjortepølser?

Hvor får jeg forresten tak i tarmer og hvilke type anbefales (svin eller får)?

Link to comment
Share on other sites

Tarmer kan du kjøpe i denne nettbutikken:

http://notimshop.no/naturtarm/?gclid=CMGrg9rD184CFYIxcgodyJ4FWA

 

Ikkje billig, men god kvalitet. Når du har laga pølsene har du garantert tarm til overs. Dette legg du i ein pose, dekker dei fullstendig med finsalt og rister godt - før du legg dei i frysaren. Du kan også oppbevare dei i salt på eit norgesglass i kjøleskapet, dei held seg lenge. Husk å skylle tarmane reine for salt også INNVENDIG. Det gjer du ved å træ dei inn på kjøkkenkrana (som du sjølvsagt har reingjort først).

 

Oppskrifter finn du overalt på nettet og div. forum. Til pølser type grill/bratwürst brukar du fåretarm. Til litt større pølser svinetarm. Pølsene frys du i rå tilstand, aller helst vakumert. Når du tilbereder dei, så gjer du det på SVAK varme i steikepanne, ver raus med ei blanding av olje og meierismør. Ikkje oversteik (15-20 min) og lat dei kvile fem min. før oppskjæring.

 

Når du lager pølser, skal du unngå å bruke hjortespekk. Smeltepunktet for dette feittet er altfor høgt, og feittet legg seg i munnen og blir "ganeklister". Ubehageleg. Bruk heller svinefeitt, evt litt tynnribbe.

 

Det er også viktig å elte deigen skikkeleg seig med saltet, FØR du tilset noko som helst anna. Når du sper deigen med væske, skal du derimot elte så lite som mogleg. Og alle ingrediensane du har i, må ha samme, iskalde temperatur. Det er viktig for konsistensen og kjøttet/saltet/potetmjølet si evne til å binde opp væska du tilset.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...