Jump to content

Anbefal meg en bra BR50-stokk til 10/22


Rausheim

Recommended Posts

Noen som kan anbefale en god stokk til 10/22, tiltenkt BR50-skyting?

 

Jeg har litt lyst på en stokk av type Anschutz, men den eneste jeg har kunne fått tak i er en Mcmillan til nesten 7000,- som blir litt i overkant av hva jeg har tenkt meg. Det beste ville jo vært Bell & Carlson sin til ca 200$, men de sender jo ikke ut av landet og google hjelper ingenting med forhandlere i Norge. Har også sett litt på den som Brownells har og den ligger nok akkurat innenfor smertegrensen i pris.

 

Så hva tror folket, hvilken stokk? Om noen har noe bra noe liggende de vil bli kvitt så for all del gi en PM.

 

PS: Ja, jeg vet at 10/22 og BR50 er kanskje ikke så veldig synonymt, men har lagt ned såpass mye cash i den mtp matchløp, avtrekk samt at man får kjøpt ei billig børse til 2-3K som er fiks ferdig. Men så er garderoben stappfull og vel så det og salg er selvsagt uaktuellt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Regner med det er odyssey 3-way du sikter til når du snakker om Bell&Carlson? Hadde lyst på en slik en selv, men det er jo lettere å kjøpe feltartilleri enn å få noe slikt ut fra statene. Får du det til så si inderlig fra, jeg kan tenke meg å snike med en parallellbestilling. Delt frakt er delt glede og så videre.

 

Ellers har jeg sett på Klinsky.cz, de har en variant som kanskje kan være noe i riktig retning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...