Jump to content

claybuster


skogsfugljeger

Recommended Posts

Har ingen erfaring med disse wadene. De er vel kopier av Winchester wads.... Disse skal tette litt dårlig i europeiske hylser som man finner mest av på leirduebanene. Hva ønsker du å lade? Hylser? Krutt? Selv har jeg brukt mye Guilandi Super G, Baschieri & Pellagri z2m og er meget fornøyd med resultatet med mine ladninger (30-38g). Vihtavouri n320 til de lette ladningene, IMR 800x til 36g og Hogdon Longshot til de tyngste.

 

J.A.

Link to comment
Share on other sites

Har tidligere handlet fra Ballistic Products i USA og Siarm i Italia. Siarm er billigst. Nå har veideshop.no fått inn B&P z2m wads. Grei pris og rask levering. Har selv brukt z2m/h21 til 38g ladning med Longshot. Hylse: Gamebore White gold (cheddite), Winchester 209 tennhette. 2gram krutt og 38gram us 4 og 5 haggel. Krympet til 58 mm ferdig patron. 430 ms og fine skuddbilder.

 

J.A.

Link to comment
Share on other sites

Har tidligere handlet fra Ballistic Products i USA og Siarm i Italia. Siarm er billigst. Nå har veideshop.no fått inn B&P z2m wads. Grei pris og rask levering. Har selv brukt z2m/h21 til 38g ladning med Longshot. Hylse: Gamebore White gold (cheddite), Winchester 209 tennhette. 2gram krutt og 38gram us 4 og 5 haggel. Krympet til 58 mm ferdig patron. 430 ms og fine skuddbilder.

 

J.A.

Da har jeg bestillt wad fra Veidemann,hvor handler dere bly, hylser og krutt? Har handlet bly fra brownell og krutt fra jaktdepoet.Hvor handler dere hylser fra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...