Jump to content

Ny stokk til heldempet alms cz 452 2.gen


kimjorgen

Recommended Posts

Jeg tilpasset en Boyd Tactical (dvs den heter noe annet nå for å gjøre den lovlig for eksport) til Alms 452 1.gen. Det gikk ganske fort, Boyds stokker har utfreset et bra hulrom foran slik at du pusser mest på kantene og akkurat på slutten av fortreet (der er det massivt). Brukte ikke så mange timer med sandpapir, enkel jobb.

Link to comment
Share on other sites

Det var tydeligvis ikke en mulighet :roll:

 

"We do not do any custom modifications. Our stocks are designed for factory firearms and were not built to accomodate a modified firearm. You will have to compare the measurements supplied on our website, and any modifications done to your stock will have to be by you or a licensed gunsmith."

Link to comment
Share on other sites

Hvor stor løpskanal trenger du ?

 

Hadde selv en heldempet fra Alm. Angrer bittert på at jeg solgte.

Dette var 1.gen

 

Har en Boyds thumblehole aplejack (rød/grå), opprinnelig ment for 452 Heavy barrel 22 mm.

Denne tilpasset jeg en cz455 med litt forsiktig Dremel kirurgi + litt beddemasse.

Forskjellen mellom låskassene er ikke større enn at etter litt redneckfiling, så går begge kasser i samme stokk.

 

Boydsstokken vil bli lagt ut for salg. Fant en American..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...