Jump to content

A-Tec Carbon 01, 02, 03? Hausken?


ko-stens

Recommended Posts

Får starte min første tråd etter "havariet". :-)

 

Det kan fort ende opp med en Bergara BA13 enkeltskuddsrifle i .222 etter hvert, og i den forbindelse må jeg ha demper (MÅ ikke, men VIL). Jeg har egentlig tenkt på Hausken, siden jeg er så fornøyd med JD228'en jeg har på .308'en min.

 

Nå er det slik at både Hausken og A-tec sin hjemmeside ikke er oppdatert/er under nykonstruksjon, så finner lite/ingen info rundt omkring.

 

Det jeg lurer på er å skaffe en A-tec Carbon, men jeg ser at det er 01, 02 og 03-varianter. Hva er forskjellen mellom disse? Prisen er i hvert fall forskjellig... Er det lengden? Tykkelsen? Innmaten?

 

Ellers vet jeg at A-tec leverer med gjengedimensjonen som Bergara bruker, 5/8x24". Vet ikke om det er UNF eller UNEF. Vet ikke hva forskjellen mellom de to er. Om Carbon-varianten leveres med den dimensjonen, vet jeg ikke, men jeg antar det i og med at de har i andre versjoner.

 

Ellers lurer jeg jo litt på en Hausken da, men vet ikke helt hvilken variant og om de leverer med dimensjonen som Bergara bruker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...