Jump to content

Forslag til villsvinjakt i Sverige


Balder1979

Recommended Posts

Hei folkens!

 

Det er sikkert masse relevante tråder om dette, men jeg har søkt litt uten å finne "fersk" info.

 

Jeg er lysten på å forsøke svinejakt i Sverige, for første gang. Kombinasjonsjakt, om det lar seg gjøre, med feks dovhjort kan også være aktuelt.

 

Ser at det er flere som har vært borti useriøse utleiere/ aktuører, så jeg hadde satt stor pris på om noen kunne komme med forslag til anbefalte utleiere/ operatører, hvor dere vet det er godt med gris og opplegget er bra. :D

 

Jeg (og noen jaktkompiser) kan også være intr i å hive oss på en større gruppe om andre skal avgårde.

 

Kontaktinfo eller link til nettsider mottas med stor takk (fra jeger med abstinenser og aaaalt for lang ventetid i møte her til lands før jakta starter)..... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Var en tur med Sveiobonden i Mai. Et mer renhårig opplegg skal du leite etter. Vi fikk det vi ønsket. Jakt, opphold og oppfølging til den prisen vi avtalte. At svina ikke var så veldig aktive de fire dagene vi var i Skåne er ikke noe arrangøren kan lastet for. Vi så mengder med vilt. Deriblant enorme flokker med Dåhjort. Var og i kontakt med Rev, Grevling og Rådyr.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har hatt erfaring med halita, er egentlig eneste erfaringen eg har med grisejakt til nå. Halvard er ein koselig kar og det var flott service og meget fin losje syntes eg. Ingenting å utsette på det i det hele tatt. Reiste dit på linjetur under folkehøgskole året mitt.

 

Skal nok tilbake der engang det passer :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...