Jump to content

Komponenter fra Baschieri & Pellagri


Hakapiken

Recommended Posts

Har i lengre tid ønsket å kunne handle Italienske wads og tenhetter her hjemme på berget. Interessen for import hos de store forhandlerne ser ut til å være lunken. Det har irritert meg grenseløst!! Amerikanske wads er lett å få tak i, men er ikke det mest optimale i europeiske hylser. Med tanke på å bruke brukte hylser så er vel 90% av det man finner på leirduebanen Europeiske hylser.

Ser ut som jeg kan få en importør til å ta inn B&P wads (z2m mm) til litt bedre pris enn det man må betale fra Siarm i Italia. Det snakkes også om å ta inn primede hylser og krutt dersom lagringskapasitet kommer på plass. Dersom kvantumet blir stort nok kan dette på sikt gi oss hjemmeladere lettere/raskere tilgang til gode komponenter og forhåpentligvis til riktig pris.

Er dette noen Kammerfolket kan være interessert i?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som jeg kan få en importør til å ta inn B&P wads (z2m mm) til litt bedre pris enn det man må betale fra Siarm i Italia.

Er dette noen Kammerfolket kan være interessert i?

nu vart jag nyfiken ! Men varför begränsa sig till B&P ? och B&P gör väl bara Gordon hylsor som är dyra och datan är inte lika vanliga cheddite , Fiocci, Nobel sport hylsor

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

Hei Colut. Skulle selvsagt ønske meg både Guilandi wads, cx2000 hetter, krutt og mye mere :lol: Her er det snakk om en som er importør for just B&P. Som du vet liker jeg deres z2m wads meget godt!

Man får begynne i det små. Roma ble ikke bygd på en dag. Håper bare det er flere forhandlere/importører som forstår at ikke alt trenger å komme fra andre siden av Atlanteren!

 

J.A.

Link to comment
Share on other sites

Hei Colut. Skulle selvsagt ønske meg både Guilandi wads, cx2000 hetter, krutt og mye mere :lol: Her er det snakk om en som er importør for just B&P. Som du vet liker jeg deres z2m wads meget godt!

Man får begynne i det små. Roma ble ikke bygd på en dag. Håper bare det er flere forhandlere/importører som forstår at ikke alt trenger å komme fra andre siden av Atlanteren!

 

J.A.

 

B&P har även utmärkt hagelkrut , kan dom inte få fram det åxå ??

 

Det är fan att Norden ska vara som ett svältfött U-Land när det kommer till bra hagelkrut, dessutom så HAR vi minst 2 krutfabriker som gör hagelkrut

Vithavouri i Finland och Eurenco Bofors i Sverige , Dessutom sorter vi aldrig ser i handeln VV 318 tex och för att inte nämna JK6B från eurenco Bofors..

 

Sen ger jag mig fan på att Eurenco Bofors gör hagelkrut åt Alliant.

 

Jänkarna har ju haft torka på Amerikansk krut , tro på fan om inte den europeiska krutkranen står vidöppen till usa :evil::evil::evil::evil:

Så nu har dom full upp med att gnälla över att det inte finns data på engelska och med amerikanska komponenter..

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...