Jump to content

Billigste 22 lr ammunisjon


Ertshus93

Recommended Posts

  • 8 months later...

Jeg kjøpte nylig 1500 av denne siden den var på tilbud.


Har foreløpig testet den i en Pardini SP, Walther Hämmerlig Xesse og en AR15 med 22lr topp. Har fungert utmerket i alle tre.

Jeg har ikke testet den for presisjon i benk, men for trening så treffer den mer enn godt nok. Like viktig er at jeg ikke har hatt noen funksjoneringsfeil i noen av de tre våpnene jeg har testet den i. Har skutt ca 300 i Pardinien, ca 100 i Xessen og ca 200 i AR15'en.

 

Tenker jeg kjøper inn et par tusen til nå under Black Week.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Larsmartin skrev (1 time siden):

Hei, ser siden det har blitt slikt Black Weekend salg overalt nå at XXL selger Geco Rifle 22lr til 0.69 pr skudd. Har null erfaring med denne, men tror nå den skal fungere fint? Har ikke fått testa denne enda, men det skal være ikke være noe problemer med den i en gammel GSP ?

Pistol vet jeg ikke, men jeg får ladefeil på ca. 1 av 10 skudd i en Browning SA-22 rifle. Ikke nok futt i dem. Blir ikke noe mer Geco av denne varianten på meg i hvert fall. 

Link to comment
Share on other sites

mig16 skrev (1 minutt siden):

Pistol vet jeg ikke, men jeg får ladefeil på ca. 1 av 10 skudd i en Browning SA-22 rifle. Ikke nok futt i dem. Blir ikke noe mer Geco av denne varianten på meg i hvert fall. 

Står vel også på eskene at det ikke er sikkert at de funksjonerer i halvauto ;) 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt endel av de i bolt rifle. Noen loter har kjempepresisjon. faktisk god nok presisjon til å skyte innertiere på 100m skiva, den er 30mm.

Noen loter har... hmm .. presisjon. 

Av 3 loter jeg har pr i dag er 2 gode og en i bestefall middelmådig. 

i mine øyne er det bedre ammo enn cci std og topshot, som pleier koste 70 øre ca. 

 

Jeg bruker Sauer 200str. Den pleier "fortelle" ganske godt hva som samler godt, og ikke gjør det. 

Edited by høggern
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, RocknRoll said:

Er det noen som er interresert i å spleise på noen tusen skudd ?

 

https://www.pvas.no/ammunisjon/randtent/aguila-22lr-super-extra-std-sp-40-grs?tol=140222

Område trondheim.

 

noen som har erfaring med aguila i pistolen /gsp/?

 

 

Kjøpte nettopp en kasse på black friday. 

Ikke fått prøvd i pistol eller rifle enda. Kan oppdatere deg etter hvert..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/30/2021 at 5:50 PM, gribben said:

 

 

Kjøpte nettopp en kasse på black friday. 

Ikke fått prøvd i pistol eller rifle enda. Kan oppdatere deg etter hvert..

hei,
fikk du testa litt?

har fortsatt ikke kjøpt aguila batchen.

er fortsatt åpen for å spleise om det er av interesse :)

Edited by RocknRoll
Link to comment
Share on other sites

On 1/26/2022 at 10:14 PM, RocknRoll said:

hei,
fikk du testa litt?

har fortsatt ikke kjøpt aguila batchen.

er fortsatt åpen for å spleise om det er av interesse :)

 

 

Har testet noen hundre skudd i pistol og 10/22 nå, ingen funksjonsfeil. Har ikke testet presisjon noe mer enn at jeg treffer ikke alt for store stålplater på 25 meter.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mugga skrev (49 minutter siden):

XXL har Geco til 0,79,- nå, og hender de har de til 0,69,- på kampanje. Vanlig pris har vært 0,89,-

Jeg har bruker denne, helt grei ammo. Men mulig jeg er for dårlig skytter, til å vite om fluene er meg eller ammunisjonen.

av 4 loter jeg har prøvd har en vært helt topp, to har vært mer enn bra nok, og en har vært sånn passe luguber.

Dette er Presisjonsmessig. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, høggern said:

av 4 loter jeg har prøvd har en vært helt topp, to har vært mer enn bra nok, og en har vært sånn passe luguber.

Dette er Presisjonsmessig. 

Synes Geco har hatt altfor mye fett på i de jeg har kjøpt de 2 siste årene. Får SK Std+ til 1.14 og synes de har fungert upåklagelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...