Jump to content
Adventspatronquizen 2018 er i gang Read more... ×
Sign in to follow this  
Spyderman

Buejakt 2016?

Recommended Posts

Noen som har tenkt tanken på buejaktreise i 2016? Jeg personlig tenker mest på Afrika for øyeblikket. Bare en sjekk for å se om det er flere som har tenkt, er ikke så gira på å dra alene akkurat! :lol:

Ja, må på jakt veit du. Me er 5 stk som reiser til Lowlands Hunting Safaris i februar. Me er full gruppe, men eg har ein kompis som skal ned litt seinere i 2016. Eg skal sjekke om dei er full gruppe og be han svare deg her.

Drar til Mananga Safaris i Limpopo, i September.

Ikke ren buetur, men den blir med.

Hadde med buen i fjor, gode muligheter der nede.

Mvh.

Griffon

Husk å skrive litt om turene deres her inne :)

Selv fokuserer jeg kun på trening om dagen og regner med at 2016 blir et treningsår med bua. I 2017 fyller jeg 40, så kanskje jeg blir sponset litt av familien til tur !?

Jeg drar til Spania 14 januar for rekognosere litt på terreng, har fått muligheten hos noen som har et hegn på 3200 hektar har hjort, villsvin og noe muflon der... pris på hjort; 10-12 tagger ca 600 euro Villsvin ca 500 euro (hanndyr) hos disse er det ikke noe ekstra for lengde etc på tenner...hunndyr ca 350 euro

Jeg skal prøve så godt jeg kan å få tilgang på jaktterreng til en rimelig penge, har vært i Ungarn før, er ålreit der, fine forhold osv men, et mareritt med milimeterjag på tenner osv... orker ikke sånt. Må få en fast lav pris og ferdig diskutert..

Hørte noe rykter om et stort privat hegn i Tjekkia som hadde villsvin, hjort, ulv (!) og bjørn visstnok veldig tilrettelagt for buejakt... aner ikke priser eller noe, men kommer tilbake så fort jeg får vite noe mer.