Olsen71 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Er der nogen der kan lave noget billig bæverjagt for to danskere Er blevet rigtig bidt af det og ville meget gerne prøve at jage bæver i Norge Betaler selvfølgelig for det,ville bare helst finde noget privat frem for gennem dem der sælger jagtrejser...... Olsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegleg Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 på www.inatur.no kan du finne beverjakt , men sikkert noen her inne som kan tilby noe også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsen71 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Håber der er nogen der kan tilbyde noget der er også mulighed for at komme på fugle jagt her i DK Olsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polskjakt Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Mulig jeg kunne ordne noe på sørlandet hvis dere tok ferja fra Hirtshals til Kristiansand så blir det i tilfelle 1 - 1 1/2 times kjørsel derfra! Jeg vet om et bra sted med mange vann som dere kunne jakte i men må sjekke om det er ledig, når kunne dere tenke å komme sånn ca og er det en ukes jakt dere vil på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordon Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 www.myhrejakt.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palve Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Jeg kan hjelpe dere med bra overnatting, kjentmann, tips om hvor beverhyttene er og hvordan man kan jakte mest effektivt. Jaktkort ordner vi også. Dette er i Rendalen i Norge. Send PM om det blir noe konkret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts