Jump to content

Kikkertmontasje til antonio zoli kombi


tormer

Recommended Posts

Du får også Aimpoint Micro levert med feste til 11mm dovetail, til samme pris som den selges med Weaver-montasje. Riktignok ikke hurtigmontasje, må ha en torx-nøkkel i lomma evt. Men med micro'n skal du strengt tatt ikke behøve å ta den av for å skyte med hagla, tvert i mot burde dette være helt topp.

Link to comment
Share on other sites

Zoliene og Sabbatti er tilpasset bruk av MAK hurtigmontasje.

Har brukt det på en Zoli kombi og bruker det nå på en Sabbatti dobbeltrifle.

Det funker helt greit.

Selvfølgelig er sving eller hake bedre, men de koster 5 ganger så mye.

 

Lykke til :-)

 

Mvh.

Griffon

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 years later...

Forsøker å låne tråden her jeg !  En kjenning har fått seg en A.Zoli kombi med en montasje som ikke er riktig og ikke stabil derfor har jeg nå søkt en del for ham men her er det så langt lite og finne , vet jo at de fleste kombivåpen jeg kjenner til har 11 mm skinne , når jeg måler bredde på skinna her med skyvelæret måler det 14 mm !  Har muligens funnet en MAC som kan passe men den er jo ikke billig men er da merkelig at det ikke skal finnes noen orginalmontasje til disse våpnene ? Noen her inne som har peiling ? 

Link to comment
Share on other sites

A. Zoli er vel fort likt bygg som Husqvarna - mulig det hjelper? 14 mm ville jeg sjekket hos BKL, våpenhuset nygaard eller Rusan, mulig de har noe.

 

Det er vel en kar i Rennebu som har noen rimelige kikkertmontasjer på finn.no også. "Norway Scopes" tror jeg han formidler. Aldri vært borti dem, men mulig det er ok? Er iaf billig

Edited by Magelius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...