Jump to content

Ut i naturen: Ulvene kommer På NRK


jmonsen

Recommended Posts

Er det flere enn jeg som reagerte på dette programmet.

Jeg synes programmet hadde en særdeles skjev holdning når en ikke klarte å intervjue en motstander. Og at de brukte bestandstall som var ca 50% av de reelle talene på Ulv i Norge.

Og at der ikke er konflikter i Europa der det er Ulv er en meget modifisert sannhet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også at dette var en god dokumentar. Det betyr ikke at jeg er enig i alt som ble sagt. Kjenner jeg blir litt bekymret for nedgang i bestandene av hjortedyr, men der er jeg ikke særlig objektiv.

 

Jeg vil gjerne dele en video fra USA og introduksjon av ulv i Yellowstowne. Jeg synes den også var bra. http://mobile.nytimes.com/2014/11/03/us/for-gray-wolves-a-success-story-not-without-detractors.html

 

PS: håper delingen av video er ok for trådstarter, sel om den kan være litt OT.

Link to comment
Share on other sites

Er det flere enn jeg som reagerte på dette programmet.

Jeg synes programmet hadde en særdeles skjev holdning når en ikke klarte å intervjue en motstander. Og at de brukte bestandstall som var ca 50% av de reelle talene på Ulv i Norge. Og at der ikke er konflikter i Europa der det er Ulv er en meget modifisert sannhet.

 

Ja, det bør det absolutt være. Det kunne blitt et bra program, men må si meg 100% enig med trådstarter, en særdeles skjeev og unyansert fremstilling, desverre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...