Jump to content

Air France - erfaringer ?


Jake

Recommended Posts

Nå er forberedelsene til årets Afrikatur i full gang. Denne gang til Port Elizabeth, Sør-Afrika.

Jeg ser at Air France er virkelig konkuransedyktige iår, både på pris og reisetider.

Jeg er egentlig en ihuga South African Airways fan, men business er business, og en skal ikke blande følelser i sånt.

SÅ, spørsmålet mitt er hvordan er deres erfaringer med dette selskapet. I forhold til registering av våpen og ellers.

Det er sikkert 10 år siden jeg fløy med dem sist og verden har forandret ganske mye siden det.

Link to comment
Share on other sites

Heisann...

 

Eneste du må passe på hvis du mellomlander, er at ikke KLM operer den første flighten, slik at du muligen mellomlander i Amsterdam...

 

Du kan risikere at våpen blir satt i karantene, da de ikke er lov i Nederland...

 

Hvis du flyr via Paris er ikke dette ett problem...

 

Dette er ting jeg har hørt...

 

Jeg flyr primært med SAS/Star Alliance og er meget fornøyd med disse...

 

 

har ca 250 flighter med de i løpet av året, så det hjelper på kundeservice'n antar jeg;)

Link to comment
Share on other sites

Reiser konsekvent ikke med frogs mer! :wink: Billige ja men du får hva du betaler for også !ufyslige verter på flighten som omtrent dreper deg med blikket når du ber om påfyll av brus (ja de fyller på med storflasker ikke brusbokser)Alltid dårlig mat (alltid tomt for kjøtt når de kommer til min plass bare dårlig fisk igjen)og ofte bortrota bagasje i Paris.Nei jeg bruker konsekvent SAA der er det service fra a til å og mat og service upåklaglig :)Har til gode å ha noe å klage på en Saa flight enda. God tur

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Billige ja men du får hva du betaler for også !ufyslige verter på flighten som omtrent dreper deg med blikket når du ber om påfyll ............................Har til gode å ha noe å klage på en Saa flight enda. God tur

 

Du har selvfølgelig rett.

Hvilket hode har jeg tenkt med.

Da blir det SAA i år også.

Never change a winning team.

Takk. :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...