Jump to content

Beste 9mm / .45 til presisjonsskyting?


PelleP

Hva foretrekker du av GT9 og X-Six?  

133 members have voted

  1. 1. Hva foretrekker du av GT9 og X-Six?

    • GT9
      24
    • X-Six
      48
    • Noe annet..
      61


Recommended Posts

Siden vi allerede har føkket opp tråden, de testet DPM rekylfjærene i siste nr av svenske "Skytternytt" fast bedre enn NSF sin. de prøvde bland annet i en SIG og det var vistnok bra og klart målbar forskjell på mynningsvipp. Kanske noe for deg willyandre :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sånn for å være ærlig har jeg egentlig slitt mer med sleidedip, enn munningsvipp på siggene, men etter 10-12000 skudd hjalp det på fjæra!

 

dpm 2 trnns eller 1? jeg er egentlig ikke noen superfan av 2 trinns greia, men men.

Link to comment
Share on other sites

Trur dem prøvde flere typer. Har ikke lest hele artikelen enda. (er do lektyr :wink: ) Mynningsdipp er irriterende, får det med tunge og/eller lange sleider. Muligens en vanesak, er ikke noe tema med Glock eller CZ. Opplevde det en god del med en SPS 6" nå i kveld.

Link to comment
Share on other sites

aps: litt stygg leveringstid på modulene til x-series. Ikke akkurat lagervare. Tok gode tre måneder å få compen, og har ikke bestilt resten ennå. Prosjektet ble satt litt på backburner av et par innkjøp i dynamisk rifle :)

Skal komplettere med slideracker, langmag og klo etc. etterhvert, men investeringsbudsjettet mitt er blåst til langt utpå høsten :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg brukte en x-six i grovfelt.. riktignok versjonen før supermatch og match kom, men det gikk veldig bra.. skjøt meg opp i klasse b i grovfelt, og a i mil felt. Men jeg ville ikke hatt den på hurtig grov..

 

P210 super target er et meget godt alternativ, og et fantastisk enhåndsvåpen..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...