CG3000 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Hei ! Er det noen der ute som har noen brukserfaring med T/C Icon. Denne er relativt ny på det norske markedet, så all verdens erfaring finnes sikkert ikke, men til dere som har en...- hadde det vært fint med noen velskrevne ord om våpenet, presisjon, brukervenlighet etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrMju Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Fikk vel skryt av AM.Bråten i siste Jeger&hund og våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingemutteren Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Synes denne virker inntresang, jeg liker at weaver festene er utfrest i kassa, samt at jeg synes den innbeddingsblokka virker smart. Er der virklig ingen med erfaringer/rykter, skittslenging. Ris ros om denne rifla og om dens forskjellige utgaver? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osw Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Har fikla en del med Icon, virker lovende etter mitt skjønn, Det kommer en varmint modell på nyåret m. kort kasse og lam. stokk, Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Magnum Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Magnum Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Magnum Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 (edited) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Edited October 19, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peacemaker Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Er der virklig ingen med erfaringer/rykter, skittslenging. Ris ros om denne rifla og om dens forskjellige utgaver? Ta et søk: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=11650&st=0&sk=t&sd=a&hilit=Icon&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts