Jump to content

Jakt tur med Mananga Safaris 2014 1.premie Kammersmellen2014


basolberg

Recommended Posts

Dagbok for Afrika tur september 2014

1.premie på Kammersmellen 2014 Donert av Mananga Safaris v/Jaco Hurst

 

Her ligger dagboken fra jakt turen som ble donert av Mananga Safaris til Kammersmellen 2014.

Turen var helt fantastisk, stor takk til maral, griffon, donner, Frank Haug og min samboer Lene Tollehaugen for en fantastisk tur. Den har fått en plass i hjertet mitt jeg aldri kommer til å glemme, og det skal gjøres igjen når minste jenta mi er gammel nok til å bli med.

Ekstra klapp på skuldra til vår ivrige guide John Kofoed (donner) som ga turen en veldig bra start allerede fra første telefon, neste tur blir også med donner så lenge du lover like mye entusiasme, humor, impulsivitet og historier som virkelig krydret turen. Stor takk for god tilrettelegging av mine sære ønsker, til dere lesere så fikk jeg innfridd 300% av det jeg ønsket meg! :D

Stor takk til 1,2 og 3dje plassen på Kammersmellen 2014 som ikke ønsket turen og ga den videre, uten dere hadde jeg aldri fått oppleve livets største jakt tur!

 

Håper personer som tenker seg til Afrika på jakt ikke nøler med å spørre om erfaringer osv, jeg er veldig glad for anbefalingene og tipsene mine bekjente ga meg før avreise.

 

Er vi heldige og finner noen som arrangerer Kammersmellen 2015 så får vi bare krysse fingrene for at Jaco v/Mananga Safaris strekker ut en hånd og pynter premiebordet litt ekstra i år også.

 

 

 

Den blir delt som pdf for å lette lesing på forskjellige plattformer, håper det er interessant lesing for jakt lystne jegere og friluftsfolk.

 

Her er linken til dagboken min, vær grei, legg igjen en kort kommentar etter lesestunden :winke1:

https://www.dropbox.com/s/and3aybrwiygn ... n.pdf?dl=0" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...