Jump to content

Volvobrages rifleprosjekter og diverse jaktrelatert


volvobrage

Recommended Posts

Ofte dei gamle som er best. Utan at eg veit, men med ein slik kroning er det ikkje sikkert det har noko betydning om holet er ein hundredel eller to ute av senter. Med konisk kroning er det gjerne eit større problem. Men det er sikkert nokon ekspertar som veit bedre enn meg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har faktisk lest det du skriver her fleire plassar på nettet. Så kan jo være det stemmer :) Blir spennande og prøve rifla og sjå om den går skikkeleg vertfall.

 

Har lest at det er to typar avtrekk på desse mauserane. Mitt ser vertfall sånn ut :) Trur ikkje den rifla stokken har stått på har hatt samme avtrekk, for det tok i stokken.

Foto-0821_zpsio06nf0b.jpg

 

Der det er filt litt skrått her tok det i. Brukte håndholdt bandslipar og slipte det flatt. Slipte og litt i bakkant då avtrekket to i der og.

Foto-0823_zpsqr3bbejk.jpg

 

Avtrekk på plass :)

Foto-0824_zpsayaxscsp.jpg

 

Kappa ut ei stripe for skinna på overtre ringen, så no går den på og. Hadde eg tenkt meg litt om kunne eg berre slipt ett spor så skinna gjekk inni, no er det ein heil bit som er vekke. Sånn går det når ein ikkje tenker seg om...

Foto-0825_zpsrwsoddsm.jpg

 

Fått på litt camoteip på Brnoen, sikkert mange som syns sånt er harry :P

Foto-0827_zpsvwh4piv2.jpg

 

Det har blitt mykje tørrtrening med mauseren. Var og skaut på søndag med Brnoen og merka at stokken er litt kort til meg, har ikkje tenkt over det før då eg kun har skutt med denna rifla så har liksom blitt vant med det. Når eg legger stokken inni armkroken kjem hånda mi langt fram.

Foto-0830_zpst5esqlpw.jpg

 

Så kjem til og bestille samme justerbare kolbekappe som på mauseren, den bygger eindel ut og syns den virkar veldig bra. Billig er den og, det er alltid ett pluss :P

Link to comment
Share on other sites

Brodern fant ut at det går an og bruke Leupold sine linsebeskyttarar på Redfield sine sikter :) Dei blir skrudd på gjengar inn i røret, ingenting som går utapå kikkerten. Dei er laga av alu og er 100% tette så kjøpte ett sett til Brnoen for og teste.

Foto-0887_zps3pitzlvv.jpg

Link to comment
Share on other sites

Montert linsebeskyttarane, veldig fornøgd med dei :) Har tatt jaktprøve og skutt inn rifla med billig Federal blyspiss til rev og den dyre til hjort :)

Foto-0936_zpsrjh4gdjs.jpg

Foto-0938_zpsvl6wy4ko.jpg

Foto-0940_zpsqq0sawts.jpg

 

Tok ned begge viltkamera i dag sida det går mykje kyr i området. Brodern har funne ei bra badehole vi skal henge opp det eine i. Var så heldig at det var bilde av rev på det eine! :D Første gang vi har fått rev på viltkamera. Var eindel fine hjortebilder og :)

PTDC0454_zpswqf8yxjo.jpg

IMAG0175_zpsguogt5yc.jpg

PTDC0460_zpsn8olpwb4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fekk den justerbare bakplata til Brnoen i veka :)

Foto-0958_zps5jtyw8gs.jpg

 

Blir ikkje montert no då eg muligens må flytte på kikkerten etterpå og rifla er skutt skikkeleg inn med blyspiss. Revejakta starter i morra og eg har ferie ut veka så enda ein grunn til og ikkje tulle med rifla :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Finner liksom ikkje akkurat det eg vil ha. Må være noken som selger enkle skinner i diverse lengder? :)

 

 

Har tenkt på og kjøpe meg Ken Farrell ringar lenge, men det har aldri blitt. Litt på grunn av prisen det blir med den kursen som er no. Men plutseleg dukka det opp noken på finn til 500kr, slo til med ein gang:)Kun testmontert på rifla, aldri skutt med. Kom i posten i dag.

Foto-0990_zpslxbgdoeu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Testa Ken Farrell ringane på skinna idag :)

Foto-1000_zpsqc93aie8.jpg

Foto-1003_zpse3ilxzuo.jpg

 

Så kjøpte eg og dama oss Gopro 4 for litt sida. Tenkte og få filma litt hjortejakt i høst :) Kansje litt revejakt og viss eg rekker det.

Kjøpt to forskjellige festeplater til kameraet. Denna kan monterast på picatinny skinna eg skal ha framme på undersida av stokken på begge riflene etterkvert. Då blir kamera ståande ut på eine sida.

Foto-1005_zpstiqxlxgg.jpg

 

Så kjøpte eg denna til og ha på kikkerten. Er med innsatsar så eg kan bruke den på 1" kikkertar og, har det på Brnoen.

Foto-1006_zpsuhab8riv.jpg

 

Denna plata skal festast oppå kikkertfeste.

Foto-1007_zpsmpnszc2l.jpg

 

Testmontering på mauseren, fin klaring til montasjane :)

Foto-1009_zpswitgk7op.jpg

Foto-1012_zps7nxhfyv1.jpg

 

Fant ei merking på løpet, noken som kan sei om detta er orginalt løp eller om det har vært bytta?Lurte på om det kunne være bytta sida det var laga spor under løpet for demonteringsverktøy.

Foto-1016_zpspojqouki.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alltid moro å lese når folk gjør ting selv!

Jeg likte den selvanviseren din! Artig at, den viser inner og yttertreff. Har selv prøvd å skyte på litt rustfritt, har også erfart at det bøyer seg over tid. Tynn hardoxplate er nok det beste, vet ikke om det blir vanskelig å få avvist treff om plata blir for tykk/tung ?

Link to comment
Share on other sites

Kjekt og høyre! :)

Sjølve ideen til sjølvanvisaren er tatt frå ein eldgammal konstruksjon bestefar lagde ein gang i tida. Vi har brukt den til salong men den er alt for kraftig til det og for pinglete til tyngre kaliber.

Står litt fast med den no for og er veldig usikker på kordan eg skal lage til treffanvisning. Tanken var armar som gjekk opp/til sides men det hadde jo vært kult og lage til noke elektronisk med lys eller lyd og :P Finner mykje rart på ebay til sånne ting. Veldig usikker så får sjå det litt an.

 

Så det er vanleg at rustfritt bøyer seg ja. Sida plata bøgde seg etter første test må eg nok sikkert doble tjukkelsen, då trur eg nok den blir for tung. Skal høyre litt rundt om noken har tynnare hardox liggande som eg kunne kjøpt ein bit av :) Den flytter plata såpass bra no at eg trur eg fint kan gå opp litt i tjukkelse. Viss eg då i tillegg går for hardox bør det holde.

 

Takk for tips!!

Link to comment
Share on other sites

Begynt på stokken, låsekassa er på plass og driver på med løpskanal. Løpskanalen blir bra trur eg men utgravinga til låsekassa blei horribel :P

Beddemassen kjem nok til og vise her og der så tenkte kjøpe svart masse så den ikkje skriker så mykje i forhold til stokken. Første stokken så får sei meg fornøgd med den uansett viss beddinga blir bra. Har allerede lært mykje til neste stokk.

 

Den største feilen eg gjorde var at eg begynte og grave ut for hånd. Kjøpte deretter ein håndoverfres på biltema og den var perfekt til den jobben. Sida eg allerede hadde begynt for hånd blei det litt så som så for og fortsette med fresen. Hadde eg gått rett på med fres hadde nok resultatet blitt mykje bedre og gått fortare :)

Link to comment
Share on other sites

Hehh.. Lenge siden jeg har trålet kammeret for prosjekttråder, og her dukker det opp en fin en [sMILING FACE WITH SMILING EYES] Nå har jeg leste/glant på hele tråden, og abonnert så jeg får med meg resten. Ikke overraskende er det stokkmaking som pirrer meg mest, så hvorfor er det ikke bilder??[POUTING FACE] Det emne du har der, er det "pepper"? (Sort/grå) i så fall kan jeg varmt anbefale Locktite Hysol som beddemasse. Gråfargen forsvinner mot stokken, og eventuelle feil blir neste usynlige. Jeg snakker fra egen erfaring..har tatt noen feilskjær med fresen opp gjennom åra. Og duh...? når du skal ha kolbeforlenger/høyer.på nystokken, lager du den sjæl! Med tilgang på fres/dreiebenk, blir jobben überenkel i forhold til slik jeg har klundret til mine med sag og fil [WINKING FACE] Fortsett moroa...

Link to comment
Share on other sites

Det er "pepper" ja :) Takk for godt tips angåande beddinga!Skal huske det til neste stokk. Planen var og lage justerbare deler sjølv, noke ala ditt opplegg sida det ser veldig bra ut :)

Stokkprosjektet blei dessverre ei kort historie. Tabben var som sagt at eg begynte og grave for hånd istedenfor og kjøpe håndoverfres med ein gang. Når alt var klart og tilpassa såg det faktisk ganske bra ut. Heilt til eg skulle teste og skru i hop underbeslag og kasse...Bakre holet var mest truleg skeivt bora(må såklart bore det i søyleboremaskin neste gang) og dermed passa det ikkje i hop. Begynte og frese ut litt for og kunne vri underbeslaget på plass men då såg det rett og slett jævlig ut så eg ga opp.

Godt forbanna snakka eg med ein kompis på xxl og bestilte meg ein GRS stokk der :P Så den dukker nok opp om noken veker. Sporter varmint decima i grå/svart med justerbar kolbekappe.

 

Men ingen tvil om at eg skal lage ein eigen stokk neste gang, med litt meir planlegging og erfaringane eg har tatt med meg fra denna katastrofen har eg trua på at det kan bli bra :)

Har bestilt meg cerakote ready to spray kit for og lakke løp og låsekasse. Og CDI underbeslag er på veg i posten :) Planla og lage eit eige underbeslag men utalmodigheten tok meg, no vil eg få testa rifla i høst.

 

Fant endeleg noken vetige picatinny skinner på ebay. Bortsett frå Rambo logoen då, den var ikkje avbilda når eg kjøpte dei :P

Foto-1011_zpsvnewirgy.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

CDI underbeslaget har komt :) Ser veldig bra ut!

Foto-1030_zpspfvenv51.jpg

 

Fekk ein god start på hjortejakta i helga!Fekk skutt tre dyr totalt :)

Starta med ei fjorkolle. Sneik meg ned her om morningen. Gjekk 5 dyr der, kolle med kalv x 2 og fjorkolla. Den ligger litt til venstre på bøen, 15 meter frå der eg skaut den :) Gjekk videre fram i dalen etterpå og sikta på ei kolle, men tok ingen sjangsar sida den gjekk aleine og kunne ha kalv. Når eg kom tilbake var dei 4 dyra som gjekk med fjorkolla komt tilbake og sto rundt den og sjekka den ut :P Fekk litt dårleg samvittighet ei stund, men sånn er det og være jeger.

Foto-1020_zpsyk2lhult.jpg

Foto-1021_zpsxqfoqsja.jpg

 

Morningen etterpå blei det kolle og kalv :) Sneik meg inn på god avstand og fekk lagt meg ned i god posisjon. Akkurat når eg trekte av på kalven trakk eg rifla ut mot venstre, såg det godt. Når eg kom fram såg eg at det stemte, skuddet sto langt bak. Men utruleg nok ikkje i vomba :)

Foto-1036_zps2ipykn7u.jpg

 

Kolla var lang i ansiktet og mørk i pelsen så sikkert gammal. Vegde 66kg :)

Foto-1038_zpsqgf6kvjt.jpg

 

På lørdag blir det jakt i skogen før første gang i år, gleder meg vanvittig!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lenge sida sist her no. Har stort sett gått i hjortejakt i høst :)

Ventar på at rifla skal komme tilbake med GRS stokk, bestemte meg for og la dei bedde den i samme slengen. Dumt og bruke den stokken som første test for meg :P

Bilder av stokken som forhåpentlegvis snart dukkar opp :)

IMG_1513_zpstcgk1qzg.jpg

 

Lita oppsummering frå hjortejakta så langt :) La ut bilde av ei fjorkolle, kolle og kalv som eg skaut tidlegare. Har fått 5 hjortar til etter det :)

2 kalvar eg skaut ein kveld på bøen. Den største var 30kg.

Foto-1094_zpscv1zlhuz.jpg

 

Ei fjorkolle :)

Foto-1117_zpsgjpbzeib.jpg

 

Ei fjorkolle til :)

Foto-1175_zps64hp9pim.jpg

 

Og sist, men ikkje minst, ein flott 12 taggar eg skaut på jag! :D Vanvittig spennande opplevelse, heilt klart eit minne for livet :) Geviret henger eg opp inne på den gamle løa vår ilag med dei andre eg har.

Foto-1126_zpswh0nytjl.jpg

Foto-1125_zpsn2ldoyss.jpg

 

Også kom det ein fin pakke i posten i dag. Solgte Meoptaen til fordel for ei "lita" oppgradering :mrgreen:

Foto-1154_zpsqsmoclj9.jpg

 

Zeiss victory 6-24x72 :D Blir spennande og teste den ut hjort og revejakt når eg får i hop rifla :)

Link to comment
Share on other sites

Super XX: Takk for det! :D Var vanvittig gøy og treffe på den i skogen :) Har hatt lyst og skyte ein fin bukk lenge no. Var ekstremt nære i fjor, men som vanlig så skjønte han ka som var på ferde i siste sekund :P

 

OIH: Ja må nok kjøpe inn ei lita gardintrapp :P Hehe, satser på det blir bra viss eg finner noken perfekte montasjar og har liten klaring til siktet framme :)Er 34mm mellomrør på den så må uansett ha nye montasjar.

Er vel eindel justering og gå på på GRS stokken og uten at eg har fått testa det enda :)

Trur nok den blir bedre ein Redfield kikkerten om kveldane og så kan nok sitte noken minuttar lengre med Zeissen :) Viss ikkje blir eg veldig skuffa :P

Og ikkje minst er det fint og ha litt zoom på. Redfield kikkerten blir uklar viss eg zoomer inn på meir ein 7, det syns eg kan være litt lite av og til på bøjakt.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med en knall fin bukk! Artig og følge tråden din:) hvilken rifle skal GRS'n og kikkerten på? Blir nok ikkeno problem med x72 i kombinasjon med GRS'n tipper jeg, det gikk vaffal fint med IOR med 40 rør, full tilt og skyhøye ringer:) Kan forøverig anbefale ARC M10 ringer om du har pic.skinne)

 

Fornuftig og bedde stokken først som sist, da slipper man og bekymre seg for att den sprekker..

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Takk for det!! :D

Både GRS og Zeissen skal på mauseren :) Den har etterkvert blitt ei rein bøjakt og koserifle. Tar den kansje med meg i skogen ein gang for morro, men den blir nok så tung at den ikkje er noke og drasse på opp bratte vestlandsfjell.

Det høyrest veldig bra ut, då burde det jo gå med kikkerten min og :) Bruker du dei ringane sjølv?Såg veldig bra ut, likte at ein berre kan legge kikkerten nedi sida den er hengsla oppå.

 

Det var det eg fann ut og :) Hadde lyst og teste bedding sjølv, men det kan heller Brnoen være prøvekanin for. Litt billigare stokk på den.

Kunne forøvrig tenkt meg ein lettare stokk på Brnoen sida den blir brukt på fjellet. Men virkar som det er vanskeleg og få tak i sånt til den. Ukurant børse og ha, men uaktuelt for meg og bytte den ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tusen takk for info Aannerud :)

Skal måle litt og sjå ka høgde eg må ha på montasjane når rifla kjem igjen frå børsemakar.

 

 

Skaut ei fjorkolle til forrige Lørdag på post :) Utruleg kjekk opplevelse og få hjort, gjorde det verdt og ligge på fjelltoppen i piskregn og stiv kuling/liten storm i over 2 timar :)

Dessverre dårleg bilde, akkurat når det skulle knipsast kom det ei skikkeleg vindråse som holdt på og vippe fotografen over ende :P

Foto-1195_zpsmhdkbrfv.jpg

 

Kjøpte meg jo Leupold linsebeskyttarar til Redfield kikkerten i vår. Dei var verdt alle pengane når eg skaut fjorkolla på lørdag i drittværet :)

Noken som har tips til gode, universale linsebeskyttarar?Kunne tenkt meg og hatt til Zeissen og. Butler Creek gidder eg ikkje då eg veit at dei ikkje er holdbare over tid.

Link to comment
Share on other sites

Ja heilt klart! :D

 

Takk for link, dei såg veldig bra ut :) Blir nok noken sånne når eg får bekfrefta at det blir litt plass mellom kikkert og løp.

 

 

Fekk igjen rifla på fredag, ferdig bedda og tilpassa underbeslag i grs stokken. Ekstremt fornøgd med sjølve stokken og med arbeidet som har blitt gjort :D Likte veldig godt fargen på den, den er omtrent heilt svart. Ser at veldig mange stokkar har mykje grå i seg.

Var egentleg tenkt og lakke løp, låsekasse og underbeslag OD green, men likte den så godt no at eg trur eg går for alt i svart.

Foto-1211_zpsl7yzjb8a.jpg

Foto-1213_zpsolye7tlv.jpg

Foto-1215_zpszsdlv5nn.jpg

 

På lørdag skaut eg ein spissbukk på post :) Fantastisk opplevelse, kan ikkje huske sist hendene mine skalv så mykje etter hjortefelling :P Skriver meir om det i hjortejakt 2015 tråden i morra.

Foto-1226_zpsuowamysc.jpg

 

Fekk "testa" Zeissen litt i går, ca 300 meter på x24 zoom :)

Foto-1237_zps5wwqrk0h.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takk for det, kejkt og høyre! :)

 

 

Kjøpte med justerbar rekylkappe til GRS stokken :) Den var ekstremt lett og montere.

Skrudde av den plata her.

Foto-1239_zpsopdxdfsa.jpg

 

På med denna.

Foto-1240_zpsh3sp7xf6.jpg

 

Og skru isammen dei to platene med medfølgande skruar :) Ein ting som irriterer meg er den blanke plata. Den skal lakkast eller elokserast svart, rifla skal tross alt brukast til jakt :) Kjem til og lakke knappane og muligens glidestengene og.

Foto-1255_zpsavcl818l.jpg

 

Så fekk eg ein kjekk pakke i posten tidligare i veka :D

Foto-1246_zps8xi1qhuf.jpg

Foto-1247_zpse8fwer2s.jpg

 

Rekna meg fram til at det skulle passe perfekt med litt klaring til løpet så eg kan bruke linsebeskyttara. Hadde heldigvis rekna rett, så det blei veldig bra :)

Foto-1248_zpsdkugwdik.jpg

Foto-1254_zpscixrzblr.jpg

 

Skal forhåpentlegvis ta skyteprøven med rifla på Lørdag. Lakkering osv får eg ta over nyttår, målet er og gi den blod dåpen på hjort i år :) Kjøpte ein ny type blyspiss no for og teste, litt rimelegare ein Federal Premium så viss den viser seg og være bra går eg over til den. Ser mange er fornøgd med den så satser på det er gode greier!

Foto-1245_zps6kn90p3x.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hadde ein tur i skogen på Lørdag for og sjå om det var kråker, e.l der vi slakta hjort forrige helg. Var ingenting og sjå, bråka vanvittig mykje når eg gjekk på fryst mark og :P Men ein veldig fin tur!

Når eg kom ned igjen tenkte eg sjekke viltkamera eg har hengande på bukkehova til meg og brodern. Der var det FULT i kråker!Eg var såklart ikkje forberedt på det, gjekk berre vanleg langs vegen. Dei fleste for mens noken satt seg ned i noken grantre ca 80-90 meter unna. Såg meg ut ei som satt nesten på toppen av ei gran med berg som bakgrunn og la meg ned. Det blei perfekt treff! :D Den låg rett under treet eg skaut den i.

Bilde tatt frå der eg la meg ned, kråka satt i grantrea lengst vekke.

Foto-1262_zpssuyfokg4.jpg

Foto-1253_zpsqzojp2y9.jpg

Foto-1254_zpsiawnkiaf.jpg

 

Var veldig mange fine bilder på viltkamera med mykje forskjellige dyr, legger ut noken av dei og :) La kråka eg skaut bort der for og friste reven, men angrar litt på det no sida eg vil at kråkene skal renske hova. Kjem dei til og sky plassen viss det ligger ei dau kråke der?Ravnen kjem sikkert aldri igjen reknar eg med :P

Reven som har vært der mykje har dessverre skabb. Må prøve og få skutt den. Den har vært der fleire gangar midt på dag så sjangsane for og få den er der.

PTDC0545_zpsfwjxekmt.jpg

PTDC0610_zpsash1tc2v.jpg

 

Hjort har det verdt innom :) Vanskeleg og sjå på bilder, men heilt til venstre midt i bilder står det ein hjort. Kroppen er bakom ett tre. På filmen går den nedover ut av bildet og kolle med kalv kjem oppatt ifrå og følger etter :)

PTDC0536_zpsimno2nyg.jpg

 

Kråker.

PTDC0631_zpscct8msat.jpg

 

4 ravnar på det meste :)

PTDC0566_zpsozepyyhh.jpg

 

Og ikkje minst ørn, det var kult!!Den høyrer kamera når det begynner og filme og står skeptisk der før den joggar avgårde ut av skogen :P

PTDC0614_zpsszqqtvnh.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Artig trå, og godt arbeid som alltid (følger tråden din på volvoforum også) ;)

Takk for det, kjekt og høyre! :D

 

Har endeleg fått testa rifla litt :) Veldig fornøgd med den, GRS stokken er vanvittig god og skyte med!!Passer meg heilt perfekt i grepet, forskjeftet, osv :)

Stemningsbilde frå testinga :)

Foto-1294_zpsf8yr7opj.jpg

 

Ein ok serie etter ca innskyting. Fornøgd med den sida det er tung børse på frihånd :) Trenger ein tofot til den men har veldig lyst på RPS sin. Og den er litt utafor budsjett for øyeblikket dessverre.

Foto-1296_zpswr43wmvt.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Her har det skjedd litt, men ikkje for mykje i vinter. Har vært permittert, slutta og begynt i ny jobb blant anna så litt styr rundt det.

 

Har tig sveist igjen diopterhola i låsekassa på mauseren :)

Foto-1374_zpsh81uoqnq.jpg

Foto-1378_zpsb2q2omv5.jpg

 

Kjøpte meg ein atlas tofot som eg trur eg kopi. Veldig overaska over kor god kvaliteten virkar til og være :) Vel verdt dei få kronene!

20160207_205240_zpsrukmkasa.jpg

20160207_205320_zpsjmrdgznb.jpg

20160207_205409_zpsi3dtbojd.jpg

 

Monterte aluminium picatinny skinne på grs stokken. Syns det blei veldig bra :) Satsar på det blir sterkt nok, tenkte ha reimfeste på den og. Skrifta på skinna skal vekk :P

20160227_190924_zpsovih1nvk.jpg

20160227_191000_zpsmztqln4a.jpg

20160227_191028_zpsqekrgquo.jpg

 

Ellers så har eg hatt ute mårfeller for første gang i mitt liv. Starta rett før julmed to feller. Hadde på samme plass uten hell fram til midten av februar. Då snakka eg litt med ein erfaren fangstmann i bygda og fekk tips til felleplassar. Flytta fellene og under ei veke etterpå kunne eg hente min første mår :D Vanvittig moro!

Fellene på plass. Rypehode og vinge som åte.

20160208_171848_zpswhmlrptl.jpg

20160208_173404_zpsk5x0vluv.jpg

20160215_170310_zpsnio9x9ee.jpg

9df386c4-1859-4e28-aa70-80947c531bc1_zpsosgndpuh.jpg

Den vegde 1550 gram, usikker på kjønn då eg ikkje har sjekka.

 

Blei veldig gira då og spente opp igjen fellene + to feller til. Men ingen suksess. Ikkje eingang vingene blei tatt så trur ikkje det har vært noke som helst på besøk. Virkar som det er blitt lite mår her i forhold til før.

Bilder av dei to siste fellene eg hang opp.

20160217_172201_zpskfww1tjz.jpg

20160217_173703_zpska82jzrz.jpg

 

Så flådde eg siste rest på bukken brodern skaut i fjor som har låge framme i dalen og blitt renska. Henta heim geviret og sammenligna med bukken eg skaut. Det er eit vanvittig gevir på den!!Gigantiske kroner og ganske grovt gevir. Synd eine nederste taggen er knekt, taper nok litt poeng på det.

Min blei målt til 154 poeng og sølv. Spent på om bukken hans greier gull :)

20160322_223736_zpsj1v20ie2.jpg

20160322_224017_zps4fxgwynj.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har skjedd litt med mauseren :)

Kjøpte svarte boltar til picatinny skinna på stokken.

20160425_152103_zpsjyk3tk2d.jpg

 

Har cerakota løp/låskasse og sluttstykke svart :) Resultatet blei ganske greit, ikkje strøkent men rifla skal jo brukast uansett :)

20160526_222843_zpsdkupqwtv.jpg

20160526_222901_zpsk7pd6bxe.jpg

20160526_222950_zpspaivypas.jpg

 

Kjøpte meg ein Hausken WD60 dempar på finn til veldig hyggelig pris :D Aldri brukt før. Har fått gjenga løpet så alt er klart der :)

20160415_220618_zps2rewkphb.jpg

 

Kjøpte meg gjenga mcmillan QD sling fester for og skru i stokken :) Her er den bora og klar.

20160521_165229_zpsum5hgns2.jpg

 

Men det gjekk ikkje så bra :P Det er rett og slett ikkje vits med gjengar i laminat. Den river opp laga når ein skrur den inn sjølv om ein borar med stort hol i forhold til gjengane. Så til slutt blir det limen og skruen som holder alt på plass alikevel. Så det er ikkje til og anbefale!Reiv av ein stor bit på stokken, men har fått limt den på igjen. Det blei veldig bra så når eg får pussa den ned trur eg ikkje det viser :)

20160527_103615_zps2pjb9hqx.jpg

 

Så etter og ha lest ein tråd her om sugru fant eg ut eg skulle prøve det på Brnoen:)Grepet på den er veldig tynt og står litt langt bak. La på mykje masse litt utover og klemte til med hånda i rett posisjon. Lot det tørke etterpå :) Grepet blei vanvittig mykje bedre!!No gjenstår det berre og sjå om det er holdbart :)

20160415_221941_zps6qykgrmw.jpg

20160415_221959_zpsushyhlfw.jpg

Link to comment
Share on other sites

Då var mauseren skrudd ihop :D Manglar noken detaljar: sluttstykke kula skal elokserast svart og monterast, QD festet bak skal skruast/limast på plass og bakdelen av den justerbare kolbeplata skal lakkast svart og. Lurer litt på og lakke dei blanke delane på "Atlas" tofoten, men er ikkje sikkert det blir. Ellers er den klar :)

Gleder meg til testskyting!!

20160530_125409_zpsh9prpslz.jpg

20160530_125414_zpstr3eh0ae.jpg

20160530_125420_zpsl7ttxpqn.jpg

20160530_125438_zpssacg0k30.jpg

20160530_125519_zpsdwsdgbjk.jpg

 

Liming av flisa som datt av gjekk veldig bra. Har pussa ned med 400 og 800 papir og no viser det omtrent ikkje:)Ser det i framkant og underkant viss ein studerer men ein må nesten vite om det for og finne det.

20160530_125536_zpsuaappp4b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Her var det lenge sida sist! :)

Har vært eindel på revejakt i sommar, både lokking og åte. Ikkje hatt suksess med det sjølv om vi veit det er mykje rev i området. Det kom ein stor, kolsvart rev på åte når brodern var der, men han fekk ikkje klart sikte på den dessverre.

Slenger ut litt bilder :) Her er frå revelokking. Storfornøgd med mauseren og Zeissen, siktet er rett og slett heilt fantastisk i mørket. Og ikkje minst er det spennande med så høg zoom for og studere vilt, osv.

20160715_215155_zps3qtyji6k.jpg

 

Bilde tatt på lokking kvelden etterpå, 24x zoom på 300 meter + :)

20160715_230043_zpsciwpjezf.jpg

 

Her er rifla pussa og klar til hjortejakta!

20160905_223539_zps8p3qleov.jpg

 

Og fangst blei det! :D Skaut ei fjorkolle første kvelden eg var på bøjakt, 8. september :) Det var ganske seint på kvelden og Zeissen gjorde verkeleg jobben sin!

20160907_213904_zpschh8ugme.jpg

 

Lørdag 10. september var første jaktdag for jaktlaget :) Då skulle eg på post og trakk ein veldig god post nest øverst i terrenget som eg har skutt hjort på fleire gangar før. Men sida ein uærfaren trakk øverste posten bytta eg med han sida det er vanskeleg og finne fram der. Og det gjekk veldig bra!Kom ein fin bukk til meg heilt på slutten av jaget :D Dessverre hadde den knekt eine geviret heilt nede ved rota. Hadde vært ein fin 12 taggar ellers :) Ein plass mellom 100 og 108kg. Skaut den først litt skrått rett i fronten og avliva den med nakkeskudd pga posten er sånn at hjorten forsvinner ut av synet over deg viss dei fortsetter eit stykke.

Bilde frå posten, bukken ligger rett over kikkertsiktet mitt :)

20160910_125942_zpsgdludsjr.jpg

 

Stolt skyttar med bukken :D

20160910_130549_zpsfkzg83rn.jpg

 

Så fekk eg meg aadmount linsebeskyttara i posten etter tips frå Aannerud her inne :) Virkar til og være veldig god kvalitet, er tross alt livstids kvalitet på dei og. Passa perfekt :) Blei veldig lyse med blits på, er svarte med struktur overflate.

20160927_173808_zpsybws4xot.jpg

20160927_173849_zpstnhvyy9z.jpg

 

Dei går laust innpå også skrur ein til ein umbrakoskrue for og stramme dei på kikkerten :) Genialt!!

20160927_174000_zpsjypezb6z.jpg

 

Så har eg kjøpt meg ei picatinny skinne frå Vertebrae. Planen er og bytte ut den skinna eg har frampå no og lage ein eigen tofot med versapod innfestning som eg bruker beina frå Atlasen på :) Syns ikkje Atlasen fungerer så bra til jakt så vil prøve og lage ein eigen. Rps tofoten er blitt så dyr at eg rett og slett ikkje gidder og kjøpe den :P

20160927_173917_zps76ertn2j.jpg

 

Den fremste og bakerste skruen passar i dei hola eg allerede har i stokken :) Pinnen kjem litt langt bak då, men syns det er for gale og lage nye hol i stokken. Får heller justere innfestninga eg skal lage til tofoten så det passar ihop :)

20160927_173903_zpsmudbdndw.jpg

 

På mandag var eg på bøjakt igjen :) Blitt lite tid til det i år grunna mykje jobbing osv. Så veldig kjekt at det blei uttelling :D Skaut ein spissbukk som vegde 47kg :)

20160926_204521_zps8fslvdeo.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det har blitt meir hjort i høst! :D

Skaut denna bukken etter at den var blitt skadeskutt ein lørdag på fellesjakta. Første skyttar ville ikkje ha geviret så det tok eg med meg heim :) Sida det var eg som hadde dødelig skudd på den førte eg den opp i protokollen og det var min hjort nr.70! :) Har skrivd meir detaljerte historier i hjortejakt tråden :)

20161001_130119_zpse1kkhajs.jpg

20161001_125936_zpskb3w4yku.jpg

 

Det blei ein kalv og 4. Oktober :)

20161004_194550_zpsjxyacza0.jpg

20161004_230030_zpslhj2263h.jpg

20161004_230039_zpskjurcafu.jpg

 

Flådde skallen på bukken for og koke den. Har alltid latt naturen gå sin gang med bukkane eg har skutt før så var litt spennande og prøve koking for første gang :)

20161006_184409_zps2ppjvs64.jpg

 

Gjorde ganske mangen feil i denna prosessen :P Burde fjerne underkjeve og kappa skallen med ein gang. Så burde eg hatt ein mindre kjele. Fekk vatnet rett og slett ikkje til og koke. Det var nok heilt på grensen sida det småbobla litt, men ikkje full koking dessverre. Hadde eg kappa skallen først hadde eg kunne tatt ut hjernen på forhånd og spart meg mykje arbeid der og.

Sånn såg skallen ut etter at underkjeven var vekke og eg hadde hatt den i panna 3 timar x 2...

20161006_074642_zpsr7kdvaya.jpg

 

Etter ein god rensking av det eg fekk vekk og kapping så blei den noke lunde.

20161006_182323_zpsgmeliivm.jpg

20161006_182335_zpsozgjr7lv.jpg

 

Her er ferdig resultat etter nok ei koking og mykje renskin/spyling renskin/spyling, osv. Blei vertfall veldig bra til slutt! :) Manglar kun bleiking no.

20161007_200724_zpsenohuecm.jpg

 

Her ilag med fjorårets bukk som er klar til kapping :)

20161007_213910_zpslezgjd4t.jpg

 

Slenger med tre bilder frå helgas jakttur. Vi fekk 6 hjortar totalt! :) Eg skaut ingen men såg mykje dyr så det var ein spennande tur :)

20161008_113659_zpsipzgkz8o.jpg

20161008_141332_zps9ttf7fmt.jpg

20161008_143223_zpswx3kudvz.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har styrt litt på gevira eg har liggande for og få dei på plate :) Kjøpte to heimelaga plater av ein kar i bygda. Veldig fine, men dei var for korte når eg har med heile nåsa på skallen. Så brukte dei som mal for og lage mine eigne :)

20161014_182529_zpsi9hkvief.jpg

 

Har rett og slett berre forlenga nasepartiet litt.

20161014_182449_zpsdbyrdi39.jpg

 

Skjærte først ut ein som eg brukte til mal og testa litt fresing på. Eg har kjøpt håndoverfres og fresar på biltema. Veldig fornøgd med begge deler til no!Her er andre plata som blei heilt ferdigstilt :) Før pussing med pussepapir.

20161014_200648_zpsrlh8lcdp.jpg

20161014_200659_zpsmzbq53du.jpg

 

I dag har eg skjært ut alt eg hadde plass til og frest ei plate til :) Ga vekk ei plate til ein kompis som skaut ein fin bukk her i helga som han skulle koke og få på veggen :)

20161016_193653_zpsooeggecs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fy søder Brage! Jeg har fulgt dette Mauser prosjektet ditt både her på kammeret og litt utenfor og syns du har gjort en utrolig god jobb med den rifla, veldig gøy og ta del i prosessen! Rifla er blit utrolig fin, terrenget ditt er fantastisk og bukkene helt nydelige! Hjort har jeg fortsatt tilgode og felle og jeg blir ikke akkurat mindre gira av å se bildene dine;)

 

Veldig gøy og se! En av få gode tråder her på kammerer,fortsett og dele!:)

 

 

Må forøverig innom Hjortejakt tråden og lese litt fra jakta di!

 

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tusen takk for det Aannerud! :)

Stor takk til deg for god hjelp med fleire ting undervegs :) Greit og kunne spør fagfolk når ein har lite greie på det sjølv :P

 

Prøver og oppdatere i ny og ne men fort gjort at det blir glømt.

Har skjedd litt på hjortejakta :)

Bilder frå ein god post eg fekk Lørdag 22.10 :) Fekk skutt kolle og fjorkolle! :D

20161022_131601_zpsdcnpk8xs.jpg

 

Kolla var stor og fin :) Hadde ikkje antydning til jur så har nok ikkje hatt kalv i år.

20161022_133340_zpsp7c3khmq.jpg

 

Fjorkolla var stor og, så er nok fjorårskalven til kolla :) Skaut den rett inn i fronten, ser inngangsholet på bilde :)

20161022_133832_zps6p6cz72b.jpg

 

Så heiv eg meg rundt ein dag og freste ferdig alle platene eg har skjært ut :) Har fått på litt beis og, skal få lagt ut fleire bilder etterkvert :)

20161018_114446_zpstnv9q5z4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...