Jump to content

Figurer til metallsiluett


reidun

Recommended Posts

Noen som seriøst vet hvem som produserer figurer til metallsilhuett I Norge i riktige størrelser.

Ebay har, men fikk mail, de sender ikke til Norge.

 

Skal ha figurer til øvelse luftpistol, fin og field 22 Hornet og opp. Luft og fin er ok med vanlig stål, men til field er det vel Hardox ol som må til. Stål til fot og sveising ordner jeg selv. På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

Satser på en bestilling for og få riktige figurer og størrelser. Har mottatt en CAD fil fra en kompis som igjen kan gies til ett mekanisk verksted ol for att jeg skal få riktige saker. Takk igjen for interessen deres her, setter pris på det med vettuge svar☺

Link to comment
Share on other sites

Takk for CAD filer til brenning til den som vet hvem jeg sikter til.

 

Bestilte også ett sett ferdige luftfigurer fra en I Sverige. Eneste jeg må gjøre er og sveise fast foten på de.

 

Skal jeg en plass her i Norge og trene luftsilhuett må jeg kjøre 50 mil t/r for noen få timers trening, og det blir både slitsomt og kostbart. Skal jeg skyte med grovere saker er det 30 mil tur retur.

 

Har kun mulighet til en 100 meters bane her hjemme, men bedre enn ingenting. Kommer uansett til og møte på noen fellestreninger, for der finnes det flotte mennesker som både kan prate, juge og skyte. Samhold er viktig i denne noen kaller for den særegne skytterformen vår.

Takk igjen til dere som hjalp meg med tips og datafiler som gjør jeg kan komme meg videre med treningen.

 

Ps, Prøvde på ett skytterlag jeg er medlem i lokalt her, de har opptil 300 meter til rådighet med ett spørsmål om det var mulig og utarbeide ett ønske om og få til noen timer med metallsilhuett med håndvåpen.

 

Jeg skulle ikke påføre skytterlaget kostnader av noe slag. Fikk litt forskjellige svar selvsagt som jeg hadde forutsatt. Det ene svaret var greit og klart, banen var ikke godkjent per idag til håndvåpen, kun til geværer.

 

En annen kalte meg en jævla cowboy, som jeg høflig svarte att Takk til.

En annen meget kjent lokal god rifleskytter som jeg kjenner godt, sa att håndvåpen burde vært totalforbud på, og han refererte ABB I tillegg. Vel de om det, meningene jeg fikk var da greie nok, jeg har mine meninger om andre ting. Men de negative svarene kom fra de over 50 år, de godt under var veldig positive.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

For å løfte denne igjen og informere litt.

 

Kjøpte figurer av vedkommende på Egun.de og er veldig fornøyd. Kostet meg 68 Euro levert på døra. Det var 10 stk av hver figur.

Disse er nedsenket i fotplaten og klare til sveising.

Anbefales på det sterkeste!!, og han som selger er aktiv ms skytter i Østerike.

 

4747606_52cbd0b520af4.jpg X2

 

send pm for e-post adresse.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...