Guest Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Om en skulle finne på å si "Ja, jeg blir med til Sør-Afrika i april" og etterpå lurer på hvordan de forskjellige dyrene der nede ser ut; har dere et forslag til en OK "feltguide/håndbok"? Tips om annet lesestoff tar jeg også gjerne imot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tembo Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Jeg har: Field guide to The Larger Mammals of Africa, skrevet av Chris og Tilde Stuart. Denne har jeg kjøpt på flyplassen i Joburg, men den bør kunne skaffes i bokhandler her hjemme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 "THE PERFECT SHOT" Skrevet av Robertson K. Doctari. http://www.booktrail.com/hunting_africa ... 20Game.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Da har jeg bestilt "Field guide to The Larger Mammals of Africa" og "The Perfect Shot Mini Edition", 22£ hos amazon.co.uk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jeg har: Field guide to The Larger Mammals of Africa, skrevet av Chris og Tilde Stuart. Denne har jeg kjøpt på flyplassen i Joburg, men den bør kunne skaffes i bokhandler her hjemme. Har denne selv og kan anbefales. Litt stor som feltguide men ok som håndbok. Kjøpte min i RSA i fjor. Kan også bestilles hos norske bokhandlere bare en har ISBN-nr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadob Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Chiefen! Du har jo bare kunnet kjøre en tur bortom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Joda, du får nok besøk-men alltid kjekt å ha litt i bokhylla også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaumann Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Om en skulle finne på å si "Ja, jeg blir med til Sør-Afrika i april" og etterpå lurer på hvordan de forskjellige dyrene der nede ser ut; har dere et forslag til en OK "feltguide/håndbok"? Tips om annet lesestoff tar jeg også gjerne imot! Brukte illustrasjonene på denne siden når jeg var SA i år : http://www.kznhunters.co.za/site/PropertyCatalogue_view.asp?Prop=749 Skrev dem ut i 10x15cm format og hadde med meg disse på jakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donner Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Gå inn på min hjemmeside og kjør siden helt ned der ligger Afrikas dyr med bilde,allt av info og ikke minst skuddplassering!!helt gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts