Jump to content

AADMOUNT Flip Up Scope Caps


vinjesvingen

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 5 years later...
On 10/4/2014 at 4:37 PM, KydeX said:

Jeg har også. Har ikke hatt dem lenge, men de virker meget bra. Måtte ta dem via Jetcarrier da han ikke vil sende utenlands.

Hvordan gjennomførte du betalningen? Jeg har jetcarrieradresse, men i webshopen behøves amerikansk adresse for billing info. Han svarer ikke på epost....

Vil gjerne kjøpe tre par fra ham. 

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det eneste jeg synes er ufattelig irriterende med Vortex sine beskyttere er at de sitter godt sommerstid, sånn som utvikleren åpenbart hadde tenkt, men vinterstid så flakser de av for ingenting. Friksjonen til gummimansjetten som holder den på plass uteblir.

 

Jeg har sett meg nødt til å sette sportsteip på kantene om vinteren for å kunne bruke dem, tar anledningen til å likegodt teipe opp full vinter på hele børsa..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 1/18/2020 at 10:53 PM, jmosbakk said:

JC-adresse er jo amerikansk, det er vel mye av poenget med de? 

 

Ja, men det stemmer jo ikke med kredittkortets adresse hvilket normalt blokkerer betalningen.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, jmosbakk said:

Har vært borti det ja og egentlig aldri letet etter en vei rundt det så forstår at det kan bli et problem.
Men M67 kommer jo med løsninga på alt dette. 

De ligger vel ikke flatt som aadmount gjør, eller har jeg feil der?
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har Vortex Defender, Tenebræx og Aadmount. Alle er solide og bra kvalitet.

-Vortex sine er litt store og «klumpete», og best å tape fast som beskrevet over.

 

-Tenebræx veldig bra, ligger også flate når åpne. Litt store deksler som kan medføre konflikt med pipe etc., kan nok slipe bort litt.

 

-Aadmount er også veldig bra, disse har samme type åpning på okkular som BC, men en helt annen kvalitet. Litt begrenset utvalg mhp kikkerttype, hvertfall hos Langhold.no. Jeg liker egentlig disse best.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...