Espen_H Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Hei! Har kommet over en annonse i bladet Storviltjakt på Pardner pumpehagle fra Norma. Den har synt. stokk, veier 3,3 kg, mag for 4 skudd. løpslengde er 71 cm, totalt måler den 123 cm. Er dette noe for en førstegangs jeger? Prisen som frister meg mest, samtidig som den så veldig bra ut Noen som har erfaring med denne? Eller som kan anbefale meg en annen til under 3500,- Tror selv hagla kommer til å bli mindre brukt enn rifla, så tenker meg en til en rimelig penge! Mvh, Espen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fourten Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Det eneste jeg kan si er at den er veldig lik en Remington 870. Kjøp heller en Remington 870 om du kan. Den er mer verdt hvis du skal selge den og det finnes utallige varianter og uendelig med stæsj å velge mellom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikka308Stoeger12-89 Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Se på Mossberg Maverick. Den vurderer jeg. selges for 2500 hos jaktdepotet og winge våpen http://www.maverickarms.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shotgun Charlie Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Ser at denne tråden nå kanskje er utdatert! MEN vil bruke den til å skryte av min NEF Pardner Pumpa mi har nå gått 20.000 skudd. Har bytta tennål og tennålfjær, men det er helt i orden på ei så billig hagle. Knallgod hagle! Gruer meg til den dagen jeg må bytte ut den! Stokken har jeg måttet bygge opp, men det gjør den bare mer personlig! Elsker den hagla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Noen som har erfaringer med denne? Stokken, har den noe cast-of? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts