Jump to content

Mulig revehi?


JonasE

Recommended Posts

Hei,

 

Er en nybakt jeger som tenker å prøve seg litt på revejakt. Tenker mest på lokkejekt.

Var en tur ute i området der jeg får jakte rev da jeg kom over dette rett bak en jordekant.

 

Kan dette være et revehi? Kan også sikkert være et grevlinghi... Men hvordan ser jeg forskjellen ?

 

69f6sz.jpg

 

5pj3t3.jpg

 

-Jonas

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

Har tenkt samme tanken, men har dessverre ikke noe vilt kamera.

 

Har jaktet en del duer der, og har skutt et par duer som har detti inn i krattet utenatt jeg har funnet dem igjen. Har sett at det har vært noen duefjer i åpningen, så kan se ut som at det er noe der som tar duene mine.

 

jeg ser bildene fint.

 

du har ikke et vilt kamera du kan stille opp?

Link to comment
Share on other sites

Reven driter ikke uten for egen dør.. Er det små dynger med skit i små hauger rundt om i nærheten av åpninga, er det nok Grev Ling som habiterer slottet.. Men Mikkel overtar gjerne forlatte grevling hi og utvider dem. Har opplevd rett borti kanten her jeg bor at disse kjeltringens deler samme haug, men ikke innganger. Hi hund gikk inn og ut diverse av dem og ut kom både rødt og svart/hvitt så det plystra..

Link to comment
Share on other sites

Reven driter ikke uten for egen dør.. Er det små dynger med skit i små hauger rundt om i nærheten av åpninga, er det nok Grev Ling som habiterer slottet..

Er nok omvendt!

Grevlingen går som regel ett lite stykke unna boet, graver en do-grop og gjør fra seg der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...