Jump to content

Jakt eller Jeger


kjetilh

Recommended Posts

Abonnerte på både Jeger(hund&våpen) og Jakt i sin tid.

Etter ei tid med lite lesing, så bestemte jeg meg for å droppe begge to. Har nå bare Jakt&fiske imellom den lokale jeger og fiskergruppa.

 

Hvis jeg skal begynne å abonnere på et av bladene igjen(gidder ikke begge) hvilket blad ville dere anbefale??

Link to comment
Share on other sites

Har begge, JEGER er det jeg liker best. Illustrasjonsmessig og på reportasjer er JEGER i en egen divisjon.

Føler at JAKT repeterer gammelt nytt , overskrifter som "snauflaterifle" kapping av løp.... 8x57IS .. opp og ned i mente.

 

 

JEGER framstår som mer ryddig og strukturert.

 

min mening.

 

Har tidligere også hatt Jakt&Fiske og Villmarksliv, men det blei for mye fiske og turstoff.

 

Kjøp begge :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen av de....

 

Hva anbefaler du?

 

 

Av de norske-ingen; det blir for tynt og preget av at forfatter skal produsere de avtalte antall sider.

 

Vapentidningen er bra; selv om jeg begynner å bli rimelig lei av 5 sider lyddempertest og endel fordekt reklame i form av tester.

Handloader og Rifle; ja-det er amerikansk på godt og vondt men jeg synes artiklene er rimelig solide.

Og jeg er veldig glad i "The Field", men det er vel mer et britisk overklasse livstilsmagasin :wink:

Link to comment
Share on other sites

Føler at JAKT repeterer gammelt nytt , overskrifter som "snauflaterifle" kapping av løp.... 8x57IS .. opp og ned i mente.

 

 

HUFF! -det demra litt når du nevnte kapping av løp.

Husker jeg var rimelig drittlei av å lese at J.Lien fant ut hvilken fart han fikk med 55,54,53,52,51...45,44,43...cm pipe i all verdens kaliber.

-bedre om de sparte det til en skikkelig tabell i ladeboken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...