Jump to content
okjus

Viltkamera

Recommended Posts

Har et Bolygard SG550M.Har lagt inn e-mail adr.og har kontakt med nett. Men får ikke overført bilder.Er det noen her som har erfaring med denne modellen?

Når jeg slår over fra test til on og etter en stund slår tilbake til test ser det ut til at kontakt med nett er borte.

På forhånd takk for tips.

o

Jeg forsøker å tolke litt hva du skriver her min gode mann.

Forstår jeg det riktig at MMS ikke fungerer? Jeg har tilsvarende kamera. Ta gjerne kontakt på PM.

Har flere av de kameraene selv. Fungerer fint de.

Jeg bruker MMS oppsett gjennom Chess (Netcom), ikke GPRS slik du legger opp til. Jeg tipper det er konfigurasjonen opp mot mobiltelefonileverandøren som er problemet. Selv om SIM kortet kommer "på nett" trenger ikke GPRS eller MMS være konfigurert rett for å overføre data. I tillegg har hver leverandør ofte sitt eget oppsett med servere o.l. som må legges inn :D

Hvis du vil ha kopi av min konfig kan jeg poste den i morgen når jeg har tilgang til minnekort leser igjen.

[Edit]

Denne konfigen fungerer for MMS oppsett via Chess (Netcom) på BolyGuard SG550M. Du må legge inn disse verdiene i menyen ved hjelp av fjernkontrollen, og det kan være litt krøkkete.

; for MMS application

[GSM Setting]

Band=GSM850_900_1800_1900

LogMode=11

QmmDbg=0

[MMS Setting]

URL=http://mm

APN=netcom

IP=212.169.66.4

Port=8080

Account=mms

Password=netcom

[GPRS Setting]

Server=

Port=

APN=

Account=

Password=

Email user=

Email password=

[Addressee]

Phone1=Sett inn ditt telefonnr

Phone2=

Phone3=

Phone4=

Email1=

Email2=

Email3=

Email4=

Har et Bolygard SG550M.Har lagt inn e-mail adr.og har kontakt med nett. Men får ikke overført bilder.Er det noen her som har erfaring med denne modellen?

Når jeg slår over fra test til on og etter en stund slår tilbake til test ser det ut til at kontakt med nett er borte.

På forhånd takk for tips.

o

Hvor mye betalte du for det modellkameraet?