Jump to content

Jaktvåpen guiden 2014


Generaldfeld

Recommended Posts

Skulle på nærbutikken og handle forsyninger til Brasil-Tyskland kampen, og på vei mot kassen passerer jeg blader og magasiner. Deriblant "Jaktvåpen guiden 2014", med bilde av selveste Jørund Lien på fremsiden, endel artikler kjente jeg igjen fra bladet Jakt som jeg abonnerer på.

Til info abonnerer jeg også på villmarksliv, og ser til litt små irritasjon at mange artikler i Jakt, også står i Villmarksliv, og motsatt om man vil.

Jeg hastet hjem, laget maten klar og ville se og lese igjennom det ny innkjøpte bladet...joda, den ene artikkelen etter den andre har stått i Jakt tidligere, faktisk så er jeg rimelig sikker på at intet var nytt, alt har blitt lest før...vel, det var 99 kroner rett ut vinduet.

Selv om det står 100 sider med smell på forsiden, så er de sidene blitt sett og lest tidligere av dem som abonnerer på jakt...

Jeg tenker hvorfor gjøre det på denne måten? Greitt nok, og selvfølgelig forstår jeg meget godt at alle vil selge, og vil selge enda mer, men det spørs om så mange gjør slike kjøp så mange ganger, det er litt synd, fordi jeg synes at Jakt og Villmarksliv er gode alternativ til Jakt & Fiske, men ikke på en slik måte som dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kansellert abonnementet på Jakt, og kommer til å kansellere på Jeger når det går ut. Det er jo stort sett bare de samme overfladiske artiklene som går igjen. Istedenfor har jeg begynt å abonnere på Våpentidningen. Synes man får mye mer for pengene i de svenske bladene... (og følger man med på kammeret får man uansett med seg de viktigste jakt og skytternyhetene.)

 

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kansellert abonnementet på Jakt, og kommer til å kansellere på Jeger når det går ut. Det er jo stort sett bare de samme overfladiske artiklene som går igjen. Istedenfor har jeg begynt å abonnere på Våpentidningen. Synes man får mye mer for pengene i de svenske bladene... (og følger man med på kammeret får man uansett med seg de viktigste jakt og skytternyhetene.)

 

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk

 

Synes at Vapentidningen er bra, men er man ikke interessert i håndvåpen/ militær type våpen blir bladet litt tynt å lese. Synes også at bladet har blitt dårligere med bra artikler de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...