Jump to content

Revelokking


Griseflax

Recommended Posts

Hei!

Nå må jeg kjøpe meg lokk til rev! Har muligheter for å låne en crit'r call standard, men vurderer å gå til innkjøp av en peewee fløyte. Er vel ikke så dumt? Mulig det er bedre alternativer så er bare å si hva dere mener.

Tenkte å bestille sammen med vintercamo fra magasinet, men så så jeg at peewee fløyta var ikke som dem jeg hadde sett på lokkevideoer etc.

 

Men iallefall, jeg ser begge disse øverste har en smal plastikkmembran, akuratt som på standardfløyta :?

Se på den nederste, bare. Hva er forskjellen? Vil ikke kjøpe katta i sekken :mrgreen:

Takk for svar, og skitt jakt.

 

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=2278" target="_blank" target="_blank" target="_blank

http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=6734" target="_blank" target="_blank" target="_blank

resampler.aspx?type=big&src=51216.jpg

 

peewee.jpg

Link to comment
Share on other sites

den vesentlige forskjellen er såvidt jeg har sett skrevet størrelse/rekkevidde. Med critrcall kan du lage fryktelig høy lyd. De egner seg til forskjellige situasjoner/forhold. Selv ville jeg starta med Dan Thompson PC2 for hareskrik. Den er meget enkel å lage lyder som trekker inn reven med. Lokket fryktelig mange ganger uten suksess med Critrcall (garantert ikke bare fløyta sin skyld, må bemerkes). Etter å ha skaffet meg PC2 har jeg hatt mange flere rever inne på hareskrik. -Vil tro dette er pga hvor lett den er å bruke. Peewee har jeg ikke testet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...