Jump to content

Doctersight III sluttet å fungere.


tonyp

Recommended Posts

Har hatt ett Doctersight III liggende på hylla en stund nå, fungerte som det skulle da det ble lagt bort.

Idag skulle jeg sette det på kombin å ingenting fungerte, tenkte med en gang at det var batteriet så reiste å kjøpte ett nytt med riktig kode osv men det hjalp ingenting.

 

Noen som har vært borti noe lignende?

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg hadde et. fuktskadet etter å ha kjøpt MAK hurtigmontasje for EAW, med denne montert ser du rett inn i elektronikken

 

Skikkelig designflause med andre ord....

 

 

Hei!

 

Husker en test av dette siktet i Jeger for noen år siden.

De kommenterte at man kunne se rett inn i elektronikken, og at det var et stort minus.

Ville tro at dette var videre utviklet slik at den var "vanntett"...?

 

 

 

Mvh

Mr Drilling

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se rett inn i elektronikken på min da jeg har på montasjen.

 

Rart hvis det skal være fukt da den ikke har blitt brukt på jakt her i norge. Den har vært med på to afrika turer og ligget på hylla her hos meg i ett par år. Funket hver gang jeg har sjekket den men i dag var det ikke tegn til liv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk nytt fra Landerø, fuktskade var diagnosen… feste fra MAK så veldig genialt til å begynne med, etter havariet har jeg sett mer på det og har laget en plate mellom siktet og montasjen ( laget fra en Barnes kuleeske..)

 

erfaringen av bruken av dette er vel at når du har skutt inn, ikke ta det av og stol på at dette har samme treffpunkt. skal få laget en skinne tilpasset EAW til drillingen mye bedre med to festepunkter.

Link to comment
Share on other sites

Er en pakning mellom siktet å montasjen, og siktet har som sagt ikke vært ute i norsk vær.

 

Ikke har jeg kvittering eller noe slikt så da er det vel bare å handle seg ett nytt. eller er det koen mulighet for å ta kontakt med importør eller noe slikt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...