Jump to content

Meopta meostar R2


hunter boy

Recommended Posts

Noen som har fått tatt en titt på de nye meopta siktene og eventuelt prøvd eller testet de? http://www.meoptasportsoptics.com/en/ov ... es-92.html

Virker veldig låvnede disse nye modelle fra meopta, skal bli spennende å se hva testene i diverse jaktblad mener og ikke minst erfaringer fra private brukere. De mener selv at den yter opp mot 95% lysgjennomgang som jo er topp klasse..

Link to comment
Share on other sites

Selve kikkertsiktet og dets prestasjon optikk -messig virker å være veldig lovende. Har allerede blitt diskutert i følgende tråden:

 

Meopta meostar R1 3-12x56 RD -----svakt lys----

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jeg har kjøpt en slik til Krieghoff drillingen min.. litt tidligt med brukererfaringer, men så langt virker dette som noe supert på drilling/kombi eller "Æljrifla" med belyst "dot" virker dette suverent på skogsjakt med moderate hold -opp mot 200 meter går veldig bra.

 

Kommer tilbake med mer om bruken når jakta har kommet i gang.

Link to comment
Share on other sites

1-6x24 Skal ha en villedene pris på ca 12.450,-

 

HAr fått "tilbud" på 9.660,- for denne nå. Vurderer sterkt å slå til på det. Men har jo ikke kikket igjennom siktet engang :shock::?

 

Så får vel sove en dag eller to til på det!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tenkte jeg skulle slenge inn en liten update på denne. Gikk for R2 1-6x24 med Kdot2 Og angrer ikke ett sekund! Har brukt den noen dager på elgjakt nå. Fått så smått litt erfaring med den i forskjellig lys! Meget bra!

 

Skal slenge inne en "update" etter at den er brukt litt til. Men til nå så er jeg storfornøyd! Kledde Blasern virkelig godt :thumbup::smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...