Jump to content

"Norsk" loggbok i fysisk form?


Alex S

Recommended Posts

Hei.

 

Har vært på "pause" lenge ang aktiv skyting på bane i Norge. Nå er alt lagt til rette for å starte med dette igjen.

 

Har leita nettet rundt etter gode loggbøker til registrering av skudd avfyrt/ treffpunkt osv med de ulike systemene.

 

Har alltid en bok til hvert våpen, denne følger riflen fra første til siste jeg sender av gårde i alle fall. En trygghet for meg og en flott mulighet til å utvikle/ kose seg meg analysering i ettertid/ ref sureste dagene på året;-)

 

Har full tilgang til loggbøker med "pappblinker" (type personliknende) blinker osv, er ikke dette jeg vil ha. Vil heller ikke laste ned noe fra nett.

 

Vil ha "Norsk" rund blink samt plass til dato/ kaliber også noe plass til ulike annet viktig. Noa ala. boken jeg brukte i det Norske militæret en gang i tiden!

 

Altså en fysisk bok, gjerne med ring-rygg. Rund blink/ skive. Plass til dato osv viktige logiske ting å ta med.

 

Har funnet ulike linker rundt om, også her inne, men ikke noe riktig enda. Noen som har eller kan vise meg rett vei?

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

Ikke noe problem om den er på Engelsk bare den oppfyller kravene:-)

 

 

Mvh

Alex S.

Link to comment
Share on other sites

http://www.impactdatabooks.com

 

jeg bruker disse og er kjempefornøyd, her setter du sammen din egen bok med de blinkene du vil ha, egne sider for hjemmeladede patroner og alt man eller kan trenge, enkelt billig og han er ganske kjapp med levering :)

 

Det var her jeg også fant de bøkene jeg ville ha. Flotte greier, nå er det bare å vente på posten:)

 

Takker igjen til alle for raske og konkrete løsninger/ linker.

 

Mvh

Alex S.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...