Jump to content

Hva bør en 3 år gammel brukt riflepakke koste vs. nypris?


Tigerskott

Recommended Posts

Det er lov å prøve seg. Riflepakka er i mine øyne verdt maks 9-11000. Tålmodighet og Finn er din venn :) Du får superkvalitet brukt og i topp stand for 15 tusen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne sikkert virke litt gnien nå, men ikke mye. Et forslag til noe jeg liker er: Sako 75 og Zeiss Classic 2,5-10 X 50, dette har jeg sett til rundt prisen i annonsen. Ikke stress, det er nok å velge i.

Link to comment
Share on other sites

T3 er spesielt "dyre" brukt, og det er fordi mange vil ha disse. Dermed kan man få som nevnt her en sako, som er en bedre rifle, til samme pris. Har lenge undra meg over bruktprisene på T3, ligger ofte opp mot nypris, og i enkelte tilfeller over :roll:

X-bolt og a-bolt er på linje med T3, x-bolt gjerne hakket mer kvalitet(kåra til "rifle of the year" da den kom). Disse får du som regel til bedre pris. T3 er gode rifler i forhold til nypris, men ikke i forhold til bruktpris er min mening. Virkelige "bargains" får du på amerikanske rifler som Ruger og remington. Gode rifler med mye ettermarkedsdeler(avtrekkene kan godt moddes/skiftes). Steyr har også gode bruktpriser.

Våpen er litt som mote, derfor ligger T3 og Blaser opp mot nypris på bruktmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...