Jump to content

få en presis mini-14


Aircooled

Recommended Posts

  • Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dobbelklikk på fila, pakk ut rubb og rake på din egen pc. Så laster du opp bildene du vil vi skal se, slik:

 

Forumets forside > Galleriet > Last opp fil

 

Deretter trykker du Browse-knappen under Filopplastninger og laster opp bildene av vidunderet (samt et par-tre frekke bilder av kona?), plasserer bildene i et passende album og henter dem pent fram igjen ved å trykke på Siste opplastninger.

 

Så bruker du normal_hummer-fest_003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvem skulle nå tro at mannen har problemer med å finne ut av en zip-fil, da ? :shock:

 

Nuvel, nå har jeg sendt ham bildene på nytt, ukomprimert som separate attachments denne gangen.

Regner med at dere snart får stilt nysgjerrigheten.

 

Og jeg, som har både klådd på og prøveskutt den, vil også si at han har gjort et pent stykke arbeid. En av de morsommere rettrekkerne jeg har vært borti :D Gleder meg til han få justert seg inn på gass-systemet.

 

Og lykke til med å få bildene ut til folket :mrgreen:

 

/HPJ

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med en nydelig og unik Mini-X :)

 

Har en Mini-14 selv som jeg vurderer å kappe løpet på. Blir 40cm minste lovlige lengde skal det kappes og demper skal monteres på.

 

Noen som tror jeg vil få funksjoneringsproblemer med 40 cm løp. Blir kanskje enda verre med demper i tillegg?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er egentlig interessert i en gassblokk.

Men jeg er litt tilbakeholden, for uten den nye våpenforskriften (og en fornuftig tolkning av den) får jeg ikke kjøpt meg en Mini-14 å bruke den på. Om prisen er riktig, er det jo mulig at jeg kjøper en bare fordi det er kjekt å ha.

Link to comment
Share on other sites

Det er ihvertfall for dyrt til å kjøpe en, i tilfelle man skulle falle for fristelsen med å skaffe seg en Mini en eller annen gang igjen...

 

Også er jeg vel litt skeptisk til titan som materiale i noe som skal benyttes for å lede varme kruttgasser, men det er vel helst basert på rykter om gasserosjon og holdbarheten til titan, uten at jeg har annet enn ønsket om infanterisikkert i bunn... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...