Jump to content

ettermontert ASV , Zeiss


Blinkskytter

Recommended Posts

Sendte den rett til Zeiss jeg.

 

Helt ufattelig god sevice og jeg er veldig godt fornøyd med resultatet. Følger med ett sett med pre-merkede ringer slik at det er overhengende sannsynlig at en av dem passer for din kulebane.

 

Mener å huske at jeg putta den i posten på en torsdag og fikk den tilbake påfølgende mandag...

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte epost til Zeiss for en tid tilbake med spørsmål om å få montert retikkel med lys på min Zeiss Classic. Fikk da beskjed om å sende den inn til dem, som videresender til fabrikken. De fikser alt. Måtte bare skrive hva jeg ville gjøre med siktet. Raskt og klart svar. Vet ikke om siktet blir sendt til fabrikken for å få på asv. Er ikke så omfattende det, som å få på lysretikkel vil jeg tro. Mulig noen i Norge gjør slik?

 

Her er svaret jeg fikk:

"Hei!

 

Du sender oss kikkert, og vi sender til fabrikk for ombygging.

 

Pris ferdig levert er kr: 4.260,- + mva.

 

Kikkert returneres da pr. postoppkrav.

 

Kikkert sendes:

 

Carl Zeiss AS

Boks 366, Økern

0513 Oslo

 

Legg evd navn, returadresse, telefonnummer og hva saken gjelder.

 

Ta gjerne kontakt ved spørsmål.

 

mvh

xxxx xxxxx (fjernet navn)

Carl Zeiss AS

23 17 23 92"

Link to comment
Share on other sites

Siktet blir ikke sendt til fabrikk for ettermontering av asv. Det fikser de på Økern, men tror prisen nå er 2500 pluss mva pr tårn/hjul. Tar 2-3 dager alt avhengig av postgang osv.

 

Har nemlig gjort det på to av kikkertsiktene mine og da leverte jeg de selv på

Økern og ventet ca 15-20 min mens de monterte det.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...

Fantastisk zeiss service som vanlig. Sendte spørsmål om å ettermontere tårn sent 1. pinsedag. Får svar tidlig morgenen etter tross helligdag. Klare svar på de tingene jeg lurte på. Kikkert inn med norgespakke. Pakken hentes omtrent i det den er fremme. Tårn montert og smokk tilbake i posten. For en flott service Zeiss har👍👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...