Jump to content

Think! - Blogg - Pistol


Think!

Recommended Posts

Det har skjedd endel med meg og innen våpen siden forrige blogginnlegg.

 

I september ble jeg operert i høyre fot, det innebar 7 uker i gips + innkjøringsperiode. Samme operasjon skal gjøres i venstre fot i januar = jeg skal være klar feltsesongen starter.

 

S&W 1911 og Colt Mustang er mottatt av børsemaker, men influensa har inntatt huset så noe prøveskyting er ikke foretatt. S&W 1911 har nå 2 avtrekk, 820 gram til praktisk og 1550 gram til militærfelt (=god margin til kravet 1360 gram), behøver bare skifte fingerfjær. På Colt Mustangen er humpen som skulle forestille forsikte frest vekk og erstattet med sort fremsikte som er laborert med magtech ammo. Siktebildet ble trangt så ikke umulig det blir 10-8 tactical baksikte med .156 åpning.

 

I går fikk jeg våpenkort på nyervervelse fra huntershouse.dk, det skulle vel tyde på at tollvesenet har pistolen ? Jeg har fortsatt kjøpetillatelsen og våpenet har ikke kommet til meg. Jeg får hive meg på telefonen i morgen å sjekke hva som har skjedd. Detaljer kommer når våpenet er i hus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...