Jump to content

Ny Norsk fellingsrekord hjort


Guest solheimen

Recommended Posts

Kvinnherad satt i år enda ny rekord i antall felte dyr. Det vart felt 981 dyr i haust, og det gjev ein fellingsprosent på 86,5. Det er ein auke frå fjorårsrekorden på 108 dyr, og ein oppgang på 163 dyr på to år.

 

http://www.kvinnheringen.no/nyhende/article3196190.ece

 

Her er jeg enig:

Der er nok behov for ein ytterlegare auke i løyvetalet neste år. Dette for å forvalta hjorten vi har på ein betre måte. Vi må nok plukka vekk fleire små dyr, når vi ser slaktevekta dei siste åra, seier Varanes.

 

Her er jeg ikke enig :roll: :

Han meiner det i dag er meir dyr enn det som det er beite til, sjølv om det varierer frå område til område i kommunen.
Link to comment
Share on other sites

Solheimen skrev:

Her er jeg ikke enig :roll: :

Han meiner det i dag er meir dyr enn det som det er beite til, sjølv om det varierer frå område til område i kommunen.

 

Her er nok jeg mest enig i dette sitatet. Det viser seg at når bestanden blir for stor så går slaktevektene ned. De svakeste dyrene må slite enda mer for å få tilstrekkelig med mat. Jeg mener at de som skriker over seg om gener og at man har "skutt alle de store bukkene", nok ikke vet hva de snakker om. I en innhegning kunne man nok klart å degenerere en mindre bestand over lang tid men neppe i det fri.

Det er og blir miljø, beitegrunnlag og tilfeldigheter som bestemmer hvor store dyrene blir. Selvsagt bør man prøve å ta ut skrapdyr de blir aldri til noe alikevel, men man må se på hvorfor der er skrapdyr, og i all hovedsak har det med tetthet og gjøre. Selvsagt er der noen forhenværende morløse kalver blant disse også, dessverre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...