Jump to content

Magasin til Husqvarna salongrifle


Mbrandt

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg har tatt på meg sånn halvveis å "pusse" opp den gamle salongriflen til min far. I forbindelse med det, så mangler det også et magasin. Dette ble nok mistet for mange herrens år siden, uansett..

Er det noen som vet om noen privatpersoner, børsemakere og lignende som kan ha et magasin liggende på bakrommet sånn i tilfelle...?

 

Det som står på våpenet er følgende: "Husqvarna Vapenfabriks A.B. Kal. 22"

 

og ser slik ut:

 

2z56lat.jpg

 

a27sck.jpg

 

2pph8c1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Eg kan diverre ikkje seie at eg har slike magasin, eller er sikker på om dette kan løysast, men: Utløysarhendelen eller fjøra som held magasinet på plass om ein vil, ser utifrå det vesle vi ser på bileta ut til å likne veldig på tilsvarande del på Våpensmia si rekrutt/aspirant/skiskyttarrifle, der hendelen/fjøra ganske enkelt går inn i eit hakk i bakkant av magasinet og låser dette. Når det i tillegg vert nemnt i denne tråden at det er nytta eit ombygd Brno/CZ-magasin som erstatning i denne Husqarnamodellen, og det i en annan tråd for ei tid sidan vart framsett ein påstand om at Våpensmia sine modellar er basert på ein brasiliansk Brno/CZ-kopi, lurer eg på om eit tal omtrentleg lik 2 tre gonger kan ende opp med å bli omtrentleg lik 6. Eller sagt på ein annan måte: Eg ville ta meg bryet med å prøve eit magasin frå Våpensmia for å sjå om det kan passe direkte, eller med minimal tilpassing.

Det burde finnast ei slik Våpensmia-rifle ein stad i nærleiken av ei Husqarna 1622, eller kanskje det er mogleg å få lånt frå Dokka for å få eit definitivt svar her. Heilt sikkert er det i alle fall at det er å få kjøpt for pengar om nokon vil ta ein liten risk.

I værste fall kan eg vel få til nokre strategiske mål, eller til nød bilete av magasina om det er av interesse.

Link to comment
Share on other sites

Hei, og takk for tipset.

 

Å kjøpe et magasin fra våpensmia kan være en mulighet!

 

Hadde du hatt mulighet til å ta bilder av magasinet fra forskjellige interessante vinkler, så hadde det vært fint. Da kan man jo sammenligne det med bilder som man finner på internett.

 

Takk for svar.

 

Edit:

http://www.rimfirecentral.com/forums/showthread.php?t=552568 står det beskrevet som en mulighet å benytte remington 511 magasiner, dog med litt modifisering. Det er linket videre til andre tråder angående det.

 

Jeg har forøvrig sendt mail til våpensmia, skal oppdatere når jeg får svar fra de.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Prøver nokre bilete:

normal_100_2062.JPG

normal_100_2057.JPG

normal_100_2058.JPG

normal_100_2056.JPG

normal_100_2055.JPG

Innsett i rifla er øvre enden av bakveggen på magasinet akkurat i flukt med botnen i låskassa som sluttstykket glir over. Framveggen er i flukt med underkanten av materampa, med følgjaren i tomt magasin er i høgde med underkanten av kammeret.

Det er 30mm frå øvre kanten av bakveggen i magasinet ned til øvre kanten av låsehakket som er i bakkant av magasinsidene. Magasinkroppen er 28mm, magasinsidene er 31mm. Magasinet er omlag 9,5mm breitt ved låsesporet, sjølve sporet som låsehendelen går inn i er 5,littmm i høgderetningen på magasinet. Totallengda på magasinet er om lag 8 cm etter korleis ein måler.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...