Jump to content

Hjelp med 308W flat point kule!


M&P79

Recommended Posts

Kva kan grunnen vera til det? Norma 11 er eit skyttarlagskrutt, og det er ladningar for nokre få matchkuler på boksen. Mitt tips er å lada med anerkjente oppskrifter til punkt og prikk til du får litt erfaring, td. med å tyda trykkteikn. Dei fleste 150 grs flatspisskuler eg veit om er laga for 30-30 Winchester, og ikkje særleg solide. Då bør ikkje maks fart vera første pri. Startladningar som er trygge for andre 150-grainarar trur eg er trygge med kula di og. Så får du vurdera kor mykje fart du treng for å få hol i det du skyt på. Hylsene varer mykje lengre og viss trykket er moderat. Dei flatspissane eg har ladd i 308 sjølv, trur det var Remington sine, gikk problemfritt med N-140 og same ladevekter som for ei eller anna vanleg blyspisskula, hugsar ikkje kva for ei. Men du kan ikkje vera trygg på at maksladningar for andre kuler er gode greier med kula di. Til dømes er bæreflata ganske lang på flatspissar kontra spisskuler. Ladeboken skriv noko om dette, men det har du sikkert lese?

Link to comment
Share on other sites

Satser på å lade desse kulene med min ladning for N11 i 308W og 150Gr kule.

Har funnet ut at O.A.L med desse kulene må bli 65.5mm uten å få problemer.

En spisskule kan ha betydelig lengre O.A.L ( 71.12mm) pga av at kula er konisk og kan bli ført lengre inn.

 

Så da blir oppskriften 65.5mm O.A.L, 150Grain Berrys 30-30 FP kule med 41.2 Grain N11 .

Da legger jeg meg på den sikre siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...