Jump to content

Stolsekk med LAV sittehøyde?


ersa

Recommended Posts

MÅ man sitte på en stolsekk?...

 

Ja det er påbudt 8)

 

Fra spøk til revolver. Det er fordeler og ulemper med en stolsekk. Kanskje mest ulemper :wink: Det er likevel ikke til å komme fra at dersom en likevel skal ha med seg noe å sitte på, som gjør at en kommer litt opp fra bakken, så er det ganske lettvint med en stolsekk.

Link to comment
Share on other sites

Veel 8) har hatt den dreibare stolen og den er kastet på dynga, tungt rakleverk som jammet og låste seg etter kort tid. kanskje bare et mandagseksemplar men allikevel. nå er det walking stool made in Sweden som gjelder.

 

Har da brukt min mangt og meget, og alt funker da fortsatt :wink:

Det er en stor fordel at beina er lengdejusterbare, slik at du i prinsippet sitter vinkelrett selv om underlaget skulle være litt skrått.

At du kan dreie helt lydløst rundt synes jeg er helt genialt. Må som regel vende litt på meg når dyra kommer..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Og kjøpe ny stolsekk er en utfordring, de fleste er for høye og bærekomforten er ofte så som så. Har nå endelig fått bestemt meg og bestillt den nye Fauna Elgen stolsekk. Er det noen av dere som har prøvd denne? Spennende og høre om jeg har kjøpt "katta i sekken" eller ...... :lol:

 

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=4265" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...