Jump to content

Godt fornøyd med Holstad våpen


ulfur

Recommended Posts

holstad-vapen.jpg

http://holstadvapen.no/

Som kunde i butikken på Grålum ved Sarpsborg, så har jeg handlet meg kuler & krutt™, jaktrifle, kikkert, lyddemper og rekvisita. Videre, så har det blitt anskaffet revolver og, for meg, et stort antall med ladekomponenter. Jeg opplever Holstad våpen som meget profesjonelle og at de er kundeorienterte og ønsker (i tillegg til å selge en hel masse) å skape en hyggelig kjøpeopplevelse for meg. Av Espen får jeg veldig god service, og han vet hva han prater om når det kommer til hjemmelading.

 

Nettbutikken eller websiden deres er ikke optimal, men jeg har kun handlet i fysisk butikk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg handler også hos holstad rett som det er. Kompetanse og service er det ingenting å si på, Kaffe'n er ikke så dum den heller :lol: Det jeg irriterer meg over er dog tilgangen til varer. Virker som om di sliter veldig med å få tak i kuler, krutt og tilbehør. Men det er di jo ikke alene om nå om dagen, så det er nok bare ett midlertidlig problem.... Nettbutikken har jeg ingen erfaring med...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har handlet endel komponenter og ladeutstyr med Espen på Holstad våpen, og fått mange gode tips. Det er så rart med det når vedkommende selv er aktiv skytter og hjemmelader mm, så blir kunnskapsnivået deretter. All kontakt har vert over tlf for min del.

 

Holstad våpen har jeg bare godt å si om, utenom problemer med å skaffe nok av de gode vareene til butikken (Alle sliter vist med det).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...