Jump to content

Stash til å feste i belte på felt!


Varegg

Recommended Posts

I forbindelse med å traske igjennom en feltløype er det mye som er kjekt å ha med på turen og lurer litt i den forbindelse på hvilket oppsett av utstyr de fleste kjører med.

 

Har jo da selvsagt våpen i hylster og tomhylsepose selvsagt pluss at de nye skytebrillene blir hengende i en snor rundt halsen, er på utkikk etter en eller annen anordning for smartere oppbevaring av enten en eller to pakker med patroner evt bare til løse patroner.

 

Type en liten grei lomme eller lignende som også fungerer på liggende og sittende, har snust innom Midway og diverse andre uten helt å finne den "rette"

 

Andre tips og triks i feltløypa tas også imot med takk :-)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en sånn, men har ikke brukt den enda:

 

http://www.ebay.com/itm/Maxpedition-307K-M-1-Waistpack-KHAKI-NEW-/151067390799?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item232c51734f

0307F_detail.jpg

 

Glidelåsrom med plass til løse skudd evnt et par pakker med 9mm (S&B/Geco, små pakker). hurtigklipset ytterst åpner opp en tøybar lomme som eventuelt kan brukes til tomgods. Så er det et par smålommer med glidelås til startkort/våpenkort etc. Festes på belte eller på Mollesystem. Virker som rett størrelse - andre er ofte for små eller for store, poenget må være at det kan henge på hele tiden.

 

Tiden vil vise om det har livets rett...

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Finnes lommer fra Biltema som matcher Bilemahylsteret :wink: Jeg bruker ikke det men vet andre som gjør det. Trur det er tenkt å brukes til å ha skruer og lignende ting i.

Selv bruker jeg en vest med gode lommer. Med klubbtrykk på ser det litt mere profft ut. Da jeg mener det er viktig at vi sportskyttere fremstilles som idrettsmenn/kvinner bruker jeg utstyr med klubblogo på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...