Jump to content

Kan noen være så snille å kjøre denne i QL for meg? 9.3x62 ?


Haavaro

Recommended Posts

Bare sett at det var standard COL jeg, mulig blir noe kortere hvis setter ned til krymperillene?

 

Ikke ladet disse kulene enda bare målt ut maks COL og trukket fra noe for friflukt.

 

Hm ser den noe hard ut i den QL grafen?

Har ikke så veldig erfaring med dette så bare lurer

Link to comment
Share on other sites

Den er innafor så hadde ikke bekymra meg så mye over att du ligger litt oppi der..bare start lavt og jobb deg oppover! Nå er det vel strengt tatt ikke noe vits og push farten på 9,3'n så veldig kanskje(selv om jeg selv har gjort akkurat det)? Jeg lader mine TSX til godt over det røde og får ingen trykktegn i midt våpen.. Mest fordi jeg har god erfaring med denne ladningen på elg og får god pressisjon..

 

 

 

Mvh

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Den er innafor så hadde ikke bekymra meg så mye over att du ligger litt oppi der..bare start lavt og jobb deg oppover! Nå er det vel strengt tatt ikke noe vits og push farten på 9,3'n så veldig kanskje(selv om jeg selv har gjort akkurat det)? Jeg lader mine TSX til godt over det røde og får ingen trykktegn i midt våpen.. Mest fordi jeg har god erfaring med denne ladningen på elg og får god pressisjon..

 

 

 

Mvh

Aannerud

 

Kor hardt lada du TSX.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...