Jump to content

Boksmagasin - Nødvendig oppgradering eller bare styling?


Peddyslate

Recommended Posts

SKal bygge litt om på legobørsa mi - En Rem 700 Tactical. Går for en Manners Elite Hunter stokk med minichassis i alu. I farta kan jeg ikke si at jeg kommer på noen kjempegode grunner for å koste på meg nesten to tusen ekstra for boksmagasin? Det kan være litt kjekt, men så mye penger er litt for mye bare for noe som er "kjekt". Og så syns jeg børsa beholder litt av sitt klasisske preg uten. Med trestokk må jeg si at jeg syns boksmagasin ser grisekult ut, fordi det ser så gammeldags og quirky ut, men med syntetstokk og gjerdestaur til løp blir det litt for tacticoolt, rent estetisk.

 

Hva syns juryen om dette? Er det noen viktige sikkerhetsaspekter jeg overser?

Link to comment
Share on other sites

Tjoa... Kanskje det. Men den hengsla bånnplata er jo ikke så vanskelig å ha med å gjøre, sjøl om det kanskje rauser litt fritt. Og så syns jeg det er enkelt å lade ved å bare trøkke ned i børsa siden det er staggered - noe magasinet ikke er?

 

Men jeg ser hva trenden er, så kanskje jeg skal koste på meg de ekstra laksene...

Link to comment
Share on other sites

kunne tenkt meg boks magasin til denne rifla

 

remington 700

30-06

normal_DSC_0462.JPG

 

 

blir litt som ruger gsr

 

6803.jpg

 

 

men det er jo ikkje nødvendig... har eigentlig boks magasin på denne rifla, men det er berre 4 skot og det er ypperleg magasin, men litt liten kappasitet og litt klomsette å få inn og ut så det blir stortsett inne i rifla. og lada fra topp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...