Jump to content

Chevalier trekking på tilbud - jaktsekk


svinejakt

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Har hatt denne sekken i 2 år...

 

Det første først, ja, jeg er godt fornøyd, god kvalitet til en veldig god pris, kjøpte den hos XXL for tilsvarende pris. Har brukt den på Hjortejakt, aldri bært kjøtt i den, men den har vært med på endel fjellturer i mega bratte hjortelier, opp til jakthytte på fjellet. Da har jeg nok hatt 25 pluss kg i den. På meg sitter den greitt, føler ikke spesielt ubehag ved bruk som beskrevet.

 

Den er godt utstyrt med tanke på reimer og muligheter for justering og tilpassing.

 

Det negative, hvis du ser på bildet i midten av de 3 på linken til jakt og friluft, der hvor refleksene sitter i forkant, er det en plast hempe i festeanordningen for brystfeste, som jeg synes ikke er så god, den røk rett av etter ca 9 måneders bruk. Mulig at det går an og bruke en bedre og sterkere løsning der, kjøpe inn det som trengs og gjerne få en proff skredder til og sy det fast på en skikkelig måte. Har og stor tursekk fra Berghaus, som bruker en mye bedre, sterkere og vanlig løsning på samme sted.

 

Om jeg vil anbefale kjøp, ja, den er stor, kraftig, tåler mye(bortsett fra nevnte problem), og jeg ser for meg at den vil vare, mtp følt kvalitet. Men som ren fjelltursekk, med kun det som formål, vet jeg ikke, da er det bedre med en mer kjent produsent, vil jeg tro. Som jaktsekk, ja!

 

Lykke til valg av sekk! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...